حسینی، دروازه‌بان استقلال: اگر پرسپولیس صدرنشین بود از همه جا پول جور می‌شد، صندوق برای آن‌ها زیاد است / تلاش‌ها بیهوده است، استقلال را نمی‌خواهند


حسینی، دروازه‌بان استقلال: اگر پرسپولیس صدرنشین بود از همه جا پول جور می‌شد، صندوق برای آن‌ها زیاد است / تلاش‌ها بیهوده است، استقلال را نمی‌خواهند

فارس: کاپیتان تیم فوتبال استقلال گفت: مطمئن باشد اگر این شرایط را رقیب ما داشت، از این طرف و آن طرف پول جور می‌شد، خداراشکر صندوق برای آن‌ها زیاد است! سیدحسین حسینی پس از برد استقلال مقابل آلومینیوم اراک، اظهار داشت: بازی خیلی سختی داشتیم....

حسینی، دروازه‌بان استقلال: اگر پرسپولیس صدرنشین بود از همه جا پول جور می‌شد، صندوق برای آن‌ها زیاد است / تلاش‌ها بیهوده است، استقلال را نمی‌خواهند
فارس: کاپیتان تیم فوتبال استقلال گفت: مطمئن باشد اگر این شرایط را رقیب ما داشت، از این طرف و آن طرف پول جور می‌شد، خداراشکر صندوق برای آن‌ها زیاد است!
سیدحسین حسینی پس از برد استقلال مقابل آلومینیوم اراک، اظهار داشت: بازی خیلی سختی داشتیم. آمده بودیم نتیجه هفته قبل را جبران کنیم. خداراشکر 3 امتیاز را گرفتیم.
وی درمورد حواشی آخر بازی، گفت: خیلی ناخواسته بود. من بازیکن بعد از 100 دقیقه بازی کردن، زیر فشار و استرس، نمی‌توانم جیمی جامپ را کنترل کنم. او به سمت من آمد و خیلی ناخواسته آن اتفاق افتاد. منظور خاصی هم نداشتیم.
دروازه‌بان استقلال درمورد اعتراض اعضای این تیم به مشکلات مالی، گفت: خودی و دوست و دشمن نمی‌خواهند استقلال قهرمان شود. مطمئن باشد اگر این شرایط را رقیب ما داشت، از این طرف و آن طرف پول جور می‌شد. خداراشکر صندوق برای آن‌ها زیاد است! صندوقی جور می‌شد پولشان را می‌دادند! 40 درصد پول سال قبل را نگرفتیم. چه زمانی باید این پول را بگیریم؟
وی افزود: گفتند قراردادهایمان بالاست، مگر امسال کم نکردیم؟ مگر قرارداد من نصف قرارداد پارسال نیست؟ چرا نمی‌دهید؟ الان 40 درصد پول گرفته‌ام. در هر بازی، 90 دقیقه فشار و استرس تحمل می‌کنیم. خانواده ما تحت فشار هستند، چه کسی جواب می‌دهد؟ اگر رقیب ما صدر جدول بود مطمئن باشید در این 7 هفته همه گونه حمایت می‌کردند تا قهرمان شود ولی ما خودمان هستیم.
حسینی گفت: هوادار هم در انتهای نتیجه را می‌بیند. همین هفته قبل که مساوی شد کسی یادش بود که 22 هفته را چگونه جنگیدیم؟ همه گفتند مساوی شد! نمی‌دانم خطیر تلاش می‌کند یا نه ولی تا چه زمانی؟ مشکلات ما یکی دوتا نیست. الان ماشاریپوف به من می‌گوید مگر در این چند بازی که بردیم، من جزو بازیکنان تیم نبودم؟ من تازه فهمیدم به او پاداش ندادند.
وی افزود‌: 4 ماه است بلانکو حقوق نگرفته است. حداقل یک مشکل داشته باشیم. صددرصد مشکل داریم. نمی‌دانیم کدام را درست کنیم. این‌ها با معرفت ترین بازیکنان تاریخ باشگاه استقلال هستند. هرکه دیگر جای این‌ها بود نمی‌گذاشت مدیریت یک روز هم در این باشگاه بماند. تیم‌های دیگر پول پارسال و آپشن‌هایشان را گرفته‌اند. امسال هم از ما جلوتر هستند، بعد از هر بازی می‌گویند ما مشکل داریم. چهه زمانی می‌خواهید مشکل ما را حل کنید.
کاپیتان استقلال گفت: قبل از عید که می‌خواستند 5 درصد بدهند، با خطیر صحبت کردم، می‌گوید نداریم. ندارید ما چکار کنیم؟ 7 هفته دیگر لیگ تمام می‌شود، 40 درصد گرفتیم. بقیه پول را کِی باید بگیریم؟ همان روز اول بگویید مجانی، به خدا من حاضر هستم. خداقل رویش حساب نمی‌کنیم.
حسینی درخصوص اینکه پول اسپانسرها چه شده، عنوان کرد: به خدا سوال ما هم هست. این همه اسپانسر داریم ولی 40 درصد پول گرفتیم. ما فقط به خاطر هواداران می‌جنگیم. اگر این تیم هوادار نداشت نابود می‌شد. نمی‌دانیم این مشکلات کِی درست می‌شود. تا لحظه آخر برای هواداران می‌جنگیم و تنها هدفمان هم خوشحال کردن آن‌هاست ولی این این تیم را نمی‌خواهند. چند سال پیش یک هوادار این حرف را زد. دمش گرم، درود به شرفش، حرف درست را زد. ما نمی‌دانیم چکار کنیم. فکر کنم بعضی از تلاش‌ها بیهوده است.
لینک کوتاه کپی لینک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ سید علی موسوی بی قرار