ناوگان حمل‌ونقل پست به خودروهای قابل تردد در مناطق کوهستانی مجهز می‌شود


ناوگان حمل‌ونقل پست به خودروهای قابل تردد در مناطق کوهستانی مجهز می‌شود

معاون وزیر، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست گفت: در راستای تکمیل پروژه جی‌نف، ۳۵ دستگاه خودروی شاسی‌بلند دوکابین کمک‌دار با هدف تردد در مناطق صعب‌العبور و کوهستانی کشور به شبکه پستی افزوده می‌شود.

ناوگان حمل‌ونقل پست به خودروهای قابل تردد در مناطق کوهستانی مجهز می‌شود

به گزارش ایران اکونومیست از شرکت ملی پست، «محمود لیائی» با اشاره به تاکید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنی بر بروز رسانی پایگاه اطلاعاتی داده‌های مکانی و تکمیل پروژه جی‌نف و همچنین ضرورت تامین تجهیزات و امکانات مورد نیاز بهره‌بردای از این پروژه، افزود: یکی از چالش‌های پیشبرد جی‌نف، عدم امکان تردد در مناطق کوهستانی و صعب‌العبور کشور و جمع‌آوری اطلاعات مکانی هموطنان مخصوصا روستاهای دور از دسترس بود.

وی تصریح کرد: با اضافه شدن خودروهای شاسی بلند ۲ کابین به ناوگان حمل‌ونقل پست و ارسال آن‌ها به تمامی ادارات پست استان‌ها، این مانع بزرگ مرتفع شده و گامی بلند در راستای تکمیل جی‌نف برداشته می‌شود.

مدیرعامل شرکت ملی پست افزود: بهره‌برداری از ۳۵ دستگاه خودروی جدید هفته آینده در مرکز تجزیه و مبادلات کشور آغاز شده و در اسرع وقت به ۳۱ استان کشور و مناطق تهران ارسال خواهد شد.

به گفته وی، شرکت ملی پست متعهد است تا پایان دولت سیزدهم ۳۶ هزار روستایی که تاکنون اطلاعات مکانی آن‌ها تکمیل و ژئوکد نشده اند را به سرانجام برساند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ضرب المثل های ایرانی از نگاه هوش مصنوعی + عکس