برنامه‌نویس سابق مایکروسافت: Core i9 هم در اجرای روان استارت منو ویندوز 11 کم می‌آورد!


برنامه‌نویس سابق مایکروسافت: Core i9 هم در اجرای روان استارت منو ویندوز 11 کم می‌آورد!

برنامه‌نویس سابق مایکروسافت از سرعت بسیار پایین استارت منو ویندوز 11 به شدت انتقاد کرده و با انتشار ویدئویی از عملکرد خنده‌دار آن بر روی یک سیستم قدرتمند، پرسیده: در مایکروسافت چه می‌گذرد؟ اندی یانگ، توسعه‌دهنده سابق مایکروسافت است که با...

برنامه‌نویس سابق مایکروسافت از سرعت بسیار پایین استارت منو ویندوز 11 به شدت انتقاد کرده و با انتشار ویدئویی از عملکرد خنده‌دار آن بر روی یک سیستم قدرتمند، پرسیده: در مایکروسافت چه می‌گذرد؟

اندی یانگ، توسعه‌دهنده سابق مایکروسافت است که با انتشار ویدئویی، نشان داده باگ استارت منو ویندوز 11 باعث می‌شود تلاش برای سرچ کردن می‌تواند به دلیل وجود باگ بی‌نتیجه باقی بماند. سرعت لود شدن استارت منو ویندوز 11 به قدری پایین است که این طرفدار دو آتشه ویندوز آن را یک پروژه ناقص خوانده که باید تکمیل شود.

اجرای ضعیف استارت منو ویندوز 11 با وجود پردازنده Core i9 و 128 گیگابایت حافظه‌رم

در این ویدئو مشاهده می‌شود که به دلیل وجود باگ، استارت منو ویندوز 11 به درستی لود نمی‌شود و آقای یانگ مجبور شده آن را ببندد و دوباره باز کند. هرچند این مشکل همیشه رخ نمی‌دهد، اما یانگ می‌گوید با وجود استفاده از یک سیستم 1600 دلاری با پردازنده پرقدرت Core i9 و 128 گیگابایت حافظه‌رم، باز هم استارت منو ویندوز 11 به طرز خنده‌داری کُند است.

با وجود تمسخر ویندوز 11 توسط برنامه‌نویس سابق مایکروسافت، وی پنهان نکرده هنوز ویندوز 11 را دست دارد، هرچند که به خوبی گذشته نیست که احتمالاً به ویندوز 7 اشاره داشته باشد.

یانگ به عنوان یک برنامه‌نویس حرفه‌ای و باتجربه می‌گوید اگر نرم‌افزاری که تولید کرده‌اید کسر قابل‌توجهی از کاربران را ناخرسند کرده، به معنای ناقص بودن کارتان است.

در صورتی که شما هم با مشکل کندی سرچ در استارت منو ویندوز 11 روبرو هستید، غیرفعال کردن نتایج بینگ می‌تواند بسیار سودمند باشد. ظاهراً این استخراج نتایج از Bing است که باعث تاخیر می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی