نشست شورای وحدت برای تحول با چه هدفی آغاز به کارکرد؟


نشست شورای وحدت برای تحول با چه هدفی آغاز به کارکرد؟

اقتصادنیوز: نشست شورای وحدت برای تحول با پیام آیت الله موحدی کرمانی، رییس شورای مرکز جامعه روحانیت و نمایندگان منتخب دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی آغاز شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، نشست شورای وحدت برای تحول، امروز شنبه (۲۵ فروردین ماه) با حضور اعضای این شورا و برخی نمایندگان راه یافته به دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از فهرست شورای وحدت در مجتمع فرهنگی آدینه تهران آغاز شد.

این نشست با پیام آیت الله موحدی کرمانی و منوچهر متکی رییس هیات اجرایی شورای وحدت و نماینده منتخب مجلس دوازدهم آغاز شد.

آیت الله موحدی کرمانی در این پیام با توصیه منتخبان ملت در مجلس دوازدهم به رعایت موازین اخلاقی از جمله اخلاص و حفظ وحدت، ابراز امیدواری کرد که نمایندگان منتخب با وحدت و خدمت به مردم به ایفای وظایف نمایندگی بپردازند به گونه‌ای که نام مجلس شورا برای مردم تداعی "مجلس خدمت" کند.

این همایش با هدف تبیین شرایط کشور، ضرورت تحول و رویکرد‌ها و کارکرد‌های مجلس در راس امور و الزامات کار فراکسیونی در مجلس از جمله اهداف برگزاری این نشست است که اکنون در حال برگزاری است و قرار است نمایندگان منتخب راه یافته به مجلس دوازدهم در نشست‌های اختصاصی درباره اهداف آن گفتگو کنند.

خبر مرتبط
هشدار شورای وحدت اصولگرایان به نامزدهای انتخاباتی/ ناکارآمدها کنار می‌روند

اقتصادنیوز: در نشست دفتر سیاسی جامعه اسلامی مدیران مطرح شد که یکی از مؤلفه های اساسی افزایش مشارکت، رسیدگی به وضعیت مردم و حل مشکلات اساسی اقتصادی و معیشتی آنهاست.

در ابتدای این همایش حمیدرضا آقابابایی مجلس شورای اسلامی را به دلیل وجود نخبگان جایگاهی برای ارتباط گیری عنوان کرد و اظهارداشت: ۱۸۰ نفر از منتخبان مجلس آینده دارای سابقه نمایندگی هستند به همین دلیل حس می‌کنیم این مجلس در زمینه‌های مختلف به خصوص در پیروی از رهبری یک گام به جلو است.

وی افزود: شرط اول رصد کردن کسب اطلاع است و به همین منظور در این جلسه تعداد زیادی از نمایندگان حضور دارند و در مورد مباحث مختلفی از جمله موضوعات امنیت ملی مطالبی بیان خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مجلس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا