رونمایی از جذاب ترین و خوش مدل ترن زن جهان + عکس و بیوگرافی اشلی گراهام


رونمایی از جذاب ترین و خوش مدل ترن زن جهان + عکس و بیوگرافی اشلی گراهام

در طول ده سال گذشته اشلی با انجام مصاحبه‌ها و یا انتشار تصاویر/ویدیوهایی از خود سعی در عادی سازی زیبایی در هر سایز و اندازه‌ای را داشته است، یکی از تمرکز‌های اشلی نشان...

رونمایی از جذاب ترین و خوش مدل ترن زن جهان + عکس و بیوگرافی اشلی گراهام

در طول ده سال گذشته اشلی با انجام مصاحبه‌ها و یا انتشار تصاویر/ویدیوهایی از خود سعی در عادی سازی زیبایی در هر سایز و اندازه‌ای را داشته است، یکی از تمرکز‌های اشلی نشان دادن تصویر واقعی از بدن زن است.

او در راستای حذف استانداردهای غیر واقعی که میدیا بر زنان تحمیل کرده است همواره سعی در انتشار تصاویر بدون روتوشی از صورت و بدن خود و تاکید بر سلولیت و ترک پوستی و… داشته است.

اشلی در مصاحبه با مجله مکسیم گفت:«باید به رنگ پوست و نژاد، وزن و سایز، جنسیت و سن همه احترام گذاشت و برای عادی سازی این موضوع نیاز به ایجاد انجمن و صحبت کردن بیشتر راجع‌به آن هستیم.

هیچکس نباید بخاطر جنسیت، رنگ پوست و سایزش مورد تمسخر و تحقیر قرار بگیرد. بدن ما در طول سال مدام درحال تغییر هستش من شخصا از بدنم به عنوان ابزاری برای تبلیغ مثبت‌اندیشی و بیان احساساتم استفاده کردم و میکنم.

بیوگرافی اشلی گراهام جذاب ترین زن جهان از آمریگا

اشلی گراهام مدل پلاس سایز مطرح و موفق صنعت مد است که امروزه مرز جهانی‌شدن را به‌راحتی پشت سر گذاشت. او علاوه بر فعالیت در زمینه مدلینگ، به‌عنوان طراح لباس نیز معرفی می‌شود. در این مطلب هر آنچه درباره این مدل معروف باید بدانید را ارائه کردیم. همراه ما باشید تا با این سلبریتی دنیای مد بیشتر آشنا شوید.

اشلی گراهام مدل پلاس سایز

رونمایی از جذاب ترین و خوش مدل ترن زن جهان + عکس و بیوگرافی اشلی گراهام

گراهام یکی از مدل‌های مطرح آمریکایی، همچنین فعال بدنی و مجری تلویزیون است. او در سال 1987 در نبراسکا چشم به جهان گشود. دلیل اصلی جهانی‌شدن آن به سال 2016 بازمی‌گردد. از او در مجله Sports Illustrated Swimsuit Issue مطالبی منتشر شد. ازاین‌رو یک شبه به اولین مدل سایز بزرگ تبدیل شد و با گذشت زمان صنعت مد او را به‌عنوان صریح و تاثیرگذارترین چهره‌ها معرفی کرد.

او از این موقعیت را بهانه‌ای برای حمایت از تنوع بدنی و به نمایش گذاشتن همه سایز و اندازه‌ها قرار دارد.

اوایل زندگی

اشلی گراهام، مدل سایز بزرگ و طراح مد، از سن 12 سالگی وارد حرفه مدلینگ شد. از همان ابتدا خود را به‌عنوان یکی از چهره‌های پیشرو در صنعت مد معرفی کرد و از این رو در کمپین‌های گوناگونی از جمله تبلیغات شلوار جین لاین برایانت و Levis Curve ID حضور یافت.

او در رونمایی از کالکشن‌های ژان پل گوتیه و مایکل کورس به‌عنوان مدل سایز بزرگ نقش اساسی داشت. همچنین وبلاگ‌هایی در مجلات مد و فشن از جمله Vogue UK ،ELLE Quebec و Galmour US به او اختصاص دارد.

اشلی در سال 2018 اولین مدل سایز بزرگی بود که با لباس شنای ورزشی ایلوستریتد که بر تن داشت در کنار سوپر مدل‌هایی همچون تایرا بنکس و هایدی کلوم حضور یافت.

زندگی شخصی اشلی گراهام مدل پلاس سایز

اشلی گراهام مدل محبوب دنیای مد، نویسنده و مجری تلویزیونی، به دلیل فعالیت و تعهدی که در زمینه کاری‌اش دارد، شهرت جهانی را از آن خود کرد. در همین حین با فیلمبردار خود به نام جاستین اروین ازدواج کرد. در نهایت هر دو صاحب یک پسر شدند.

همان‌طور که گفتیم اشلی در سن 12 سالگی حرفه مدلینگ را دنبال کرد. در سن 17 سالگی از او در مجله و کاتالوگ‌های مد رونمایی شد. او در طی سال‌های اخیر همکاری ویژه‌ای با برندهای معروف مانند H M، Lane Bryant و Old Navy داشت.

علاوه بر اینها اشلی گراهام در زمینه نویسندگی نیز فعالیت دارد. او تا به حال کتاب‌هایی با عناوین تو از قبل می‌دانی چگونه بزرگ باشی، مدل جدید و… را منتشر کرده است.

حرفه او در زندگی

اشلی گراهام این سوپرمدل، کارآفرین و نویسنده معروف آمریکایی در سال 2000 که 17 سال سن داشت به‌عنوان مدل ظاهر شد. پس از مدتی در سال 2016 به‌عنوان اولین مدل پلاس سایزی با یک لباس شنا Sports Illustrated که بر تن داشت، معرفی شد.

به مرور با حمایت از اندام پلاس سایز به یکی از چهره‌های معروف عمومی تبدیل شد. او در طی این مدت حضور درخشانی در برنامه تلویزیونی مدل برتر بعدی آمریکا و صبح بخیر آمریکا داشت.

علاوه بر فعالیت در حرفه مدلینگ، به راه‌اندازی خط تولید لباس زیر زنانه و همکاری با خرده فروش کانادایی با نام Black Orchid Lingerie که به تولید لباس زیر برای زنانی که اندام پلاس سایز دارند، مشغول است.

همچنین در رابطه با مسائلی که به وزن افراد مربوط است صحبت‌های تأثیرگذاری می کند. علاوه بر اینها او نویسنده موفق چهار کتاب به نام‌های یک مدل جدید: زیبایی و قدرت با اعتماد به نفس چگونه به نظر می‌رسد (2017)، گرسنه: خوردن راه من در طول زندگی (2019)، ستاره زیبایی آمریکایی (2020) و معامله بسیار بزرگ (2020) است.

جوایز و دستاوردها

اشلی گراهام نخستین مدل پلاس سایزی بود که در سال 2016 روی جلد مجله Sports Illustrated Swimsuit Issue قرار گرفت و همچنین نامزد دریافت جایزه Webby شد.

در کمپین‌های گوناگونی از جمله Hanes، Marina Rinaldi، Samsung و Levis حضور درخشانی داشت.

در سال 2017 اشلی گراهام در کنار بیانسه، تیلور سویفت و دونالد ترامپ به واسطه مجله تایم به‌عنوان یکی از 100 فرد تاثیرگذار (اینفلوئنسر) معرفی شد و در میان برخی افراد تأثیرگذار در سراسر جهان قرار گرفت.

اشلی گراهام با ارزش

رونمایی از جذاب ترین و خوش مدل ترن زن جهان + عکس و بیوگرافی اشلی گراهام

این مدل آمریکایی دارایی خالص 18 میلیون دلاری را در دست دارد. دلیل اصلی محبوبیت او این است که به‌عنوان اولین مدل پلاس سایز وارد عرصه مدلینگ شد و نماد کمپین‌های مد است. اشلی در سن 18 سالگی به نیویورک نقل‌مکان کرد و فعالیت خود را در زمینه مدلینگ ادامه داد.

از همان زمان مجلاتی همچون Harper’s Bazaar و Sports Illustrated Swimsuit Issue از اشلی مطالبی منتشر کردند. از این رو به‌عنوان ستاره‌ای بین‌المللی و برترین مدل سایز بزرگ در جهان معرفی شد.

او خط تولید لباس‌هایش را با نام Swimsuits For All و همچنین کالکشن لباس شنا Target را با نام Ava Viv راه‌اندازی کرد.

اشلی گراهام در طی سال‌های اخیر این موفقیت را کسب کرد که به فردی تأثیرگذار تبدیل شود و از او برای به آسانی نشان‌دادن اندام‌های پلاس سایز الهام گرفتند. شما نیز با این مدل معروف آمریکایی آشنایی دارید؟


رونمایی از جذاب ترین و خوش مدل ترن زن جهان + عکس و بیوگرافی اشلی گراهام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بیوگرافی چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ساخت کاردستی ورزشی برای کودکان با روش های ساده و راحت