انگشتر هوشمند بلک شارک با شاژردهی بسیار طولانی باتری در راه است


انگشتر هوشمند بلک شارک با شاژردهی بسیار طولانی باتری در راه استتوسط امیرکیوان گوهری / فروردین ۲۶, ۱۴۰۳ / 2 دقیقه برای مطالعه برند بلک شارک با عرضه یک انگشتر هوشمند جدید موسوم به Black...

انگشتر هوشمند بلک شارک با شاژردهی بسیار طولانی باتری در راه است
انگشتر هوشمند بلک شارک با شاژردهی بسیار طولانی باتری در راه است
توسط / / 2 دقیقه برای مطالعه
انگشتر هوشمند بلک شارک با شاژردهی بسیار طولانی باتری در راه است

برند بلک شارک با عرضه یک انگشتر هوشمند جدید موسوم به Black Shark Ring به بازار فناوری‌های پوشیدنی وارد می‌شود. این انگشتر به گونه‌ای طراحی شده است که ضمن رعایت الگوی مد روز از ویژگی‌هایی مانند قابلیت کنترل با یک دست و لمس هوشمند نیز پشتیبانی نماید.

بلک شارک در تبلیغات خود به عرضه این گجت پوشیدنی در آینده اشاره نموده و مشخصا از قابلیت‌های آن در زمینه نظارت بر سلامت صحبت کرده است. بر اساس گزارش‌ها انگشتر هوشمند بلک شارک از قابلیت‌های ردیابی ضربان قلب، میزان اکسیژن خون، تغییرات ضربان قلب و ردیابی دمای بدن پشتیبانی خواهد کرد. کمپانی چینی ادعا کرده که این گجت پوشیدنی با یک نوبت شارژ کامل می‌تواند برای مدت 180 روز قابل استفاده باشد.

این انگشتر هوشمند به خودی خود به‌عنوان یک گجت شیک و راحت قابل توصیف است. این محصول دارای الگوی رنگ‌آمیزی نقره‌ای و قالب طراحی فوق‌العاده باریک 2.2 میلی‌متری برای خلق تجربه کاربری راحت و بی‌دردسر خواهد بود. بلک شارک ادعا کرده که این انگشتر به لطف وجود محفظه شارژ ارائه شده همراه با آن با یک نوبت شارژ می‌تواند برای مدت 180 روز شارژدهی داشته باشد. حتی محفظه شارژ نیز از ظاهری شیک برخوردار بوده و حلقه نیز روی آن قرار می‌گیرد.

یک چراغ LED کوچک در قسمت جلویی کیس شارژ تعبیه شده است تا وضعیت شارژ شدن یا شارژ کامل آن‌را نمایش دهد. به‌طور کلی این محصول از طراحی بسیار زیبا و بی‌نقصی برخوردار است. اگرچه تاریخ عرضه انگشتر هوشمند بلک شارک هنوز اعلام نشده است؛ اما بی‌تردید برند چینی در تدارک رونمایی از گجت پوشیدنی جدید خود است.

انگشتر هوشمند بلک شارک با شاژردهی بسیار طولانی باتری در راه است

به‌نظر می‌رسد که عصر فراگیر شدن انگشترهای هوشمند رسما در حال آغاز است. میزان دست وپاگیر بودن انگشترهای هوشمند در بسیاری از جهات نسبت به اسمارت‌واچ‌ها کمتر بوده و این گجت‌ها گزینه‌ای فوق‌العاده برای کاربرانی هستند که قصد ندارند محصول نمایشگردار دیگری را به‌همراه داشته باشند.

در آینده مشخص خواهد شد که سایر شرکت‌ها این روند را به چه شکل ادامه خواهند داد. سامسونگ در حال تکامل انگشتر هوشمند خود موسوم به گلکسی رینگ است و اکنون کاربران بی‌صبرانه منتظر مشاهده قابلیت‌ها و امکانات این گجت جالب هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان