مشخصات فنی احتمالی تبلت پوکو پد فاش شد


مشخصات فنی احتمالی تبلت پوکو پد فاش شدتوسط امیرکیوان گوهری / فروردین ۲۶, ۱۴۰۳ / 2 دقیقه برای مطالعه طرفداران برند پوکو مشتاقانه منتظر عرضه گوشی‌های هوشمند سری پوکو F6 هستند. بر اساس...

مشخصات فنی احتمالی تبلت پوکو پد فاش شد
مشخصات فنی احتمالی تبلت پوکو پد فاش شد
توسط / / 2 دقیقه برای مطالعه
مشخصات فنی احتمالی تبلت پوکو پد فاش شد

طرفداران برند پوکو مشتاقانه منتظر عرضه گوشی‌های هوشمند سری پوکو F6 هستند. بر اساس گمانه‌زنی‌های مطرح شده، گوشی‌های پوکو F6 و پوکو F6 پرو طی ماه مه در بازارهای مختلف عرضه خواهند شد. همچنین این برند چینی در تدارک معرفی نخستین تبلت خود است. این محصول با شماره مدل 2405CPCFBG اخیرا در پلتفرم صدور گواهینامه EEC اروپا رویت شده است.

پست جدیدی که توسط یک افشاگر با نام Kacper Skrzypek در شبکه اجتماعی X منتشر شده است؛ نشان می‌دهد که این تبلت احتمالا با نام تجاری پوکو پد روانه بازار خواهد شد. از سوی دیگر برند ردمی اخیرا اقدام به عرضه تبلت ردمی پد پرو و گوشی ردمی توربو 3 در بازار هندوستان کرد. ردمی پد پرو مجهز به تراشه اسنپدراگون 7s نسل 2 کوالکام بوده و قدرتمندترین تبلت با برند ردمی قلمداد می‌شود.

بر اساس پست منتشر شده توسط فرد افشاگر، ردمی پد پرو با شماره مدل 2405CRPFDG و اسم رمز dizi در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد. مدل جهانی این تبلت همانند ورژن چینی آن صرفا از اتصال وای‌فای پشتیبانی نموده و این موضوع به‌معنای عدم دسترسی کاربران به اتصال سلولی خواهد بود.

همچنین فرد افشاگر در ادامه می‌افزاید که تبلت پوکو با شماره مدل 2405CPCFBG و نام تجاری پوکو پد در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد. پوکو پد احتمالا مدل ری‌برند شده ردمی پد پرو به‌شمار رفته و در نتیجه از مشخصات فنی مشابه با آن برخوردار خواهد بود.

انتظار می‌رود که این تبلت مجهز به یک نمایشگر 12.1 اینچی IPS LCD با رزولوشن 2.5K و نرخ نوسازی 120 هرتزی باشد. توان پردازشی این محصول از طریق تراشه اسنپدراگون 7s نسل 2، حداکثر 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی تامین می‌شود.

مشخصات فنی احتمالی تبلت پوکو پد فاش شد

تصویر ردمی پد پرو

باتری 10 هزار میلی‌آمپرساعتی تبلت از فناوری شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می‌کند. در قسمت جلویی نیز احتمالا شاهد به‌کارگیری یک دوربین 8 مگاپیکسلی خواهیم بود. دوربین پشتی تبلت هم احتمالا از یک سنسور 8 مگاپیکسلی بهره خواهد برد.

سیستم‌عامل اندروید 14، جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون و 4 عدد اسپیکر سایر ویژگی‌های این تبلت را تشکیل می‌دهند. ردمی پد پرو اخیرا در پایگاه داده Google Play Console رویت شده است؛ پدیده‌ای که از عرضه قریب‌الوقوع این تبلت حکایت دارد. یک گزارش دیگر ادعا می‌کند که ورژن 5G ردمی پد پرو در بازارهای جهانی، چین و هندوستان به‌ترتیب از شماره مدل‌های 24074RPD2C، 24074RPD2G و 24074RPD2I استفاده نموده و با اسم رمز ruan در دست ساخت است.

این دستگاه از مشخصات فنی مشابه با نسخه وای‌فای برخوردار است؛ اما در عین‌حال از اتصال 5G نیز پشتیبانی می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


16 شعر در مورد معلم کلاس اول؛ اشعاری زیبا و خواندنی