قتل خونین دختر جوان در خیابان گاندی تهران / پسر آشنا 17 ضربه چاقو زد + جزییات


قتل خونین دختر جوان در خیابان گاندی تهران / پسر آشنا 17 ضربه چاقو زد + جزییات

به گزارش اختصاصی رکنا، ساعت 11 صبح امروز ماموران 103 گاندی در جریان کشف جسد زن جوانی در یک قدمی خانه شان در خیابان زرگنده خیابان نونهالان محله گاندی قرار گرفتند و با حضور ماموران در محل...

به گزارش اختصاصی رکنا، ساعت 11 صبح امروز ماموران 103 گاندی در جریان کشف جسد زن جوانی در یک قدمی خانه شان در خیابان زرگنده خیابان نونهالان محله گاندی قرار گرفتند و با حضور ماموران در محل ماجرای به بازپرس ویژه قتل و کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران مخابره شد.

کارآگاهان با حضور در صحنه جرم با جسد دختر جوانی که بیش از 17 ضربه چاقو قرار گرفته بود روبرو شدند و بررسی ها نشان از آن داشت که این زن در نزدیکی خانه شان به قتل رسیده است.

تیم جنایی در تحقیقات میدانی پی بردند که از چند روز قبل پسر جوانی در اطراف خانه زن جوان پرسه می زده و در انتظار دختر جوان بوده است تا اینکه صبح امروز دختر جوان که در نزدیکی خانه پدرش بوده با پسر جوان که با هم مدتی در ارتباط بودند روبرو می شود و پسر جوان اقدام به قاپیدن گوشی موبایل دختر جوان می کند که در برابر مقاومت قربانی جنایت قرار می گیرد و در ادامه پسر آشنا اقدام به چاقوکشی مرگبار می کند.

کارآگاهان در گام بعدی اطلاع پیدا کردند که دختر جوان با توجه به اختلافاتی که با پسر جوان داشته سعی بر پایان دادن به این ارتباط داشته که پسر جوان اصرار به ادامه داشته و همین اختلافات باعث شده تا پسر جوان دست به قتل هولناک دختر جوان در خیابان گاندی بزند.

بنا بر این گزارش، جسد دختر جوان برای بررسی های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات برای شناسایی عامل قتل خونین در دستور کار کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.


قتل خونین دختر جوان در خیابان گاندی تهران / پسر آشنا 17 ضربه چاقو زد + جزییات

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قتل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان