5 مورد از بهترین و جدیدترین دوربین کانن در سال 2024


5 مورد از بهترین و جدیدترین دوربین کانن در سال 2024

خرید دوربین های جدید از برند محبوبتان در اکثر مواقع بهترین انتخاب است، چرا که هر ساله تکنولوژی های جدیدی به دوربین ها اضافه میشود، به طوری که شاید یک دوربین میانرده در سال 2024 با بهترین دوربین در چند سال گذشته برابری کند. در ضمن خرید...

خرید دوربین های جدید از برند محبوبتان در اکثر مواقع بهترین انتخاب است، چرا که هر ساله تکنولوژی های جدیدی به دوربین ها اضافه میشود، به طوری که شاید یک دوربین میانرده در سال 2024 با بهترین دوربین در چند سال گذشته برابری کند.

در ضمن خرید دوربین کانن جدید خیال شما را از قطعات مصرفی، ارتباط با لپ تاپ ها یا دیگر رایانه های شخصی و تعمیر راحت تر در هنگام خرابی راحت میکند.

در این مقاله به اختصار میپردازیم به بهترین دوربین های کانن در سال 2024 و امیدواریم با مطالعه کامل این مقاله، بتوانید بهترین تصمیم را برای خرید دوربین جدید خود بگیرید.

بهترین و جدیدترین دوربین کانن

Canon EOS R6 mark 2

دوربین Canon EOS R6 Mark II بهترین دوربین کانن برای عکاسی است. این دوربین همه چیزهایی را که Canon EOS R6 اصلی را عالی کرده است، دارد و به علاوه آن حسگر با وضوح بالاتر، عکس‌برداری پشت سر هم با شاتر الکترونیکی سریع‌تر، ویدیوی 4k برش‌نخورده و بدون محدودیت زمانی را اضافه می‌کند. همه اینها با هم ترکیب می شوند تا یکی از همه کاره ترین دوربین ها را برای کارهای پیشرفته عکس و فیلم با این قیمت ایجاد کنند.

5 مورد از بهترین و جدیدترین دوربین کانن در سال 2024

بزرگترین نقطه ضعف این دوربین این است که انتخاب لنز در مقایسه با اکوسیستم لنزهای شناخته شده تر، هنوز کمی محدود است. مجوزهای سختگیرانه شخص سازی Canon به معنی گزینه های کلی کمتر لنز است زیرا آنها به آرامی مجموعه لنزهای RF بومی را ایجاد می کنند. با این حال، می‌توانید هر لنز EF را با استفاده از آداپتور لنز EF-EOS R به خوبی تطبیق دهید، اگرچه باید آداپتور را با هزینه اضافی خریداری کنید.

با این حال، اگر به دنبال دوربینی هستید که بتواند تصاویر خیره کننده ای را با سیستم فوکوس خودکار تنظیم ، ارگونومی عالی و مشخصات ویدیویی پیشرفته بگیرد، R6 Mark II برای عکاسان حرفه ای بهترین انتخاب برای خرید است.

بهترین دوربین کانن میانرده کانن در 2024

Canon EOS R7

اگر Canon EOS R6 Mark II خارج از محدوده توان مالی شماست، Canon EOS R7 یکی از بهترین دوربین های APS-C است که Canon ارائه می دهد. دوربین های قابل حمل APS-C بیشتری وجود دارد، اما R7 یک دوربین همه کاره است. با عکاسی پیاپی سریع 15 فریم در ثانیه و سیستم فوکوس خودکار بسیار پیچیده که از Canon EOS R3 حرفه ای به ارث گرفته شده، انتخابی فوق العاده برای عکاسی اکشن است. همچنین برای استفاده ویدیویی بسیار خوب است، با لرزشگیر تصویر درون دوربین (IBIS) و ضبط 4k تا 60 فریم در ثانیه.

5 مورد از بهترین و جدیدترین دوربین کانن در سال 2024

R7 از همان مشکل R6 و سایر دوربین‌های سری R رنج می‌برد، زیرا انتخاب لنز هنوز برای پایه RF محدود است، اما اگر لنزهای EF/EF-S DSLR را دارید، همیشه می‌توانید آنها را تطبیق دهید. در مورد دوربین‌های DSLR، اگر مشکلی ندارید برخی از مشخصات ویدیویی پیشرفته R7 را رها کنید، Canon EOS 90D یک جایگزین بسیار مناسب با وضوح بالاتر و عمر بهینه تر باتری. همچنین ارزان‌تر از R7 است، البته سنگین‌تر است.

جدیدترین دوربین کانن برای مبتدیان

Canon EOS R10

Canon EOS R10 یکی از بهترین دوربین های مناسب مبتدیان در دسته دوربین های بدون آینه کانن است. این دوربین با وزن سبک و رابط کاربری و تنظیمات راحت ، ارگونومی مناسب و صفحه نمایش کاملاً مفصلی است. این دوربین کمی قابل حمل تر از Canon EOS R7 است، اما به نظر متریال ممتازنیست، بدون آب بندی در برابر آب و هوا. البته شما با خرید دوربین Canon EOS R10 امکانات پیشرفته تری مانند IBIS (In Body Image Stabilizer) و اسلات کارت SD دوگانه را از دست خواهید داد.

با این حال، سنسور کیفیت تصویر عالی را ثبت می کند و دوربین اساساً از سیستم فوکوس خودکار مشابه برادر رده بالای خود استفاده می کند، بنابراین می تواند سوژه های متحرک را با دقت ردیابی کند. این دوربین فیلمبرداری شگفت انگیزی با قابلیت ضبط 4k تا 60 فریم در ثانیه، (البته با برش قابل توجه در 60 فریم در ثانیه)، و ضبط داخلی 10 بیتی در حالت HDR PQ خود، علیرغم نداشتن ویژگی های پیشرفته تری مانند ضبط Log است. در نهایت، این بهترین دوربین کانن برای مبتدیان و تازه کار ها است که نسبت به قیمتش تعادل عالی از ویژگی‌ها را ارائه می‌دهد.

بهترین و جدیدترین دوربین اقتصادی کانن

دوربین Canon EOS R50

Canon EOS R50 یکی از به صرفه ترین دوربین های بدون آینه قیمت مناسب موجود در بازار است. طراحی بسیار سبک و قابل حمل آن را به یک دوربین عالی برای روزمره یا مسافرت تبدیل کرده است. این دوربین همچنین یکی از بهترین دوربین‌های کانن برای مبتدیان است، به لطف کنترل‌های ساده و حالت‌های خودکار بصری.

کیفیت تصویر برای کلاس خود عالی است و از همان سنسور Canon EOS R10 در این دوربین استفاده شده است و دارای یک سیستم فوکوس خودکار بسیار مؤثر است، البته کمتر از مدل های پیشرفته تر.

برخلاف دوربین قدیمی Canon EOS M50 Mark II، R50 از پایه لنز RF استفاده می‌کند، بنابراین می‌توانید آن را با لنزهای APS-C و فول فریم RF جفت کنید و دوربین خوبی برای رشد کردن به عنوان یک عکاس باشد. گفته می‌شود، اگر در مورد لنزها یا محافظت از آینده نگران نیستید، M50 Mark II همچنان یک دوربین مقرون‌به‌صرفه است و می‌توانید آن را حتی ارزان‌تر هم پیدا کنید.

بهترین دوربین dslr کانن در 2024

دوربین Canon EOS 5D Mark IV

در حالی که دوربین‌های بدون آینه تا حد زیادی در رقابت بین دوربین ها پیروز شده اند، هنوز هم کانن دوربین‌های DSLR فوق‌العاده‌ای را می‌کند، از جمله دوربین‌های فول فریم Canon EOS 5D Mark IV، که یکی از بهترین دوربین‌های کانن برای عکاسی است. سری 5D برای مدت طولانی مورد علاقه عکاسان حرفه ای بوده و دلیل خوبی هم دارد.

اگر به چیزی سبک وزن و قابل حمل نیاز داشته باشید، بهتر است جای دیگری را جستجو کنید، اما این دوربین به گونه ای ساخته شده است که در برابر استفاده های سنگین روز مقاومت کند، و عمر باتری آن برای چندین عکاسی مناسب است. ارگونومی عالی Canon نیز در اینجا به نمایش گذاشته شده است، با یک دستگیره جادار و تعداد زیادی کنترل که می توانید آن را سفارش دهید.

این سنسور با رزولوشن 30.4 مگاپیکسل، آزادی عمل زیادی برای برش و ویرایش عکس‌ها در اختیار شما قرار می‌دهد و دارای محدوده دینامیکی عالی و کنترل نویز برای شرایط کم نور است. پایه EF همچنین شامل مجموعه‌ای از لنزهای تثبیت شده است که متناسب با انواع سبک‌ها و نیازهای عکاسی است. و اگر قیمت دوربین برای شما بسیار زیاد است، می‌توانید ازCanon EOS پایین بیایید یا در مورد مدل‌های قدیمی‌تر سری 5D که همچنان ساخت‌های مستحکم و کیفیت تصویر عالی را ارائه می‌کنند، خریداری کنید.

لیست فروشگاه‌های معتبری که شما میتوانید از آن های خریداری کنید:

جمع بندی

در این مقاله تلاش کردیم، بهترین دوربین های سال کانن که بعضی از آنها جدیدترین دوربین کانن نیز بودند معرفی کردیم تا شما بتوانید برای خرید در هر بازه قیمتی از این برند محبوب بهترین انتخاب را داشته باشید.

امیدورام با مطالعه این مقاله به پاسخ پرسش های خود دست پیدا کرده باشید، تشکر از همراهی شما با من در این مقاله😊

سلب مسئولیت: مطالب منتشرشده در دسته رپورتاژ آگهی توسط شرکت‌های ثالث تهیه شده و جنبه تبلیغاتی یا بیانیه خبری دارند. این مطالب صرفاً بازنشر شده و شهرسخت‌افزار مسئولیتی در قبال صحت محتوای آن ندارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا