تدام حملات آمریکا و انگلیس به یمن/این منطقه هدف حملات هوایی قرار گرفت


تدام حملات آمریکا و انگلیس به یمن/این منطقه هدف حملات هوایی قرار گرفت

اقتصادنیوز: هواپیماهای آمریکا و انگلیس مناطقی در شمال غرب یمن را بمباران کردند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا به نقل از شبکه المسیره یمن به جزییات و تلفات احتمالی این حملات اشاره نکرده است.

خبر مرتبط
هشدار یمن به آمریکا/ اجازه جولان دادن در دریای سرخ را نمی‌دهیم

اقتصادنیوز: الحوثی با هشدار به ارتش آمریکا اعلام کرد که موشک‌های یمنی اجازه نخواهند داد که دریای سرخ به عرصه‌ای برای جولان ارتش آمریکا تبدیل شود و ملت و ارتش یمن تا رفع محاصره از غزه ثابت قدم است.

آمریکا و انگلیس ۲۰ فروردین ماه نیز مناطقی از استان الحدیده در غرب یمن را هدف حملات هوایی خود قرار دادند.

این حمله یک روز پس از آن صورت گرفت که ۱۹ فروردین ماه نیروی دریایی یمن عملیاتی را با هدف قرار دادن کشتی انگلیسی (HOPE ISLAND) در دریای سرخ انجام داد.

یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن افزود: نیروی دریایی یمن ۲ کشتی اسرائیلی را که عازم بنادر فلسطین اشغالی بودند، هدف قرار داد. اولین کشتی اسرائیلی (MSC GRACE F) در اقیانوس هند و دیگری (MSC GINA) در دریای عرب هدف قرار گرفته شدند.

وی ادامه داد: عملیات هدف گیری با تعدادی موشک بالستیک و بالدار انجام شد و به لطف خدا این عملیات با موفقیت به اهداف خود رسید.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن همچنین اعلام کرد: نیروی هوایی نیز ۲ عملیات نظامی را انجام و طی آنها تعدادی ناوچه نظامی آمریکایی در دریای سرخ را هدف قرار داد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما به جلوگیری از ناوبری اسرائیل در دریای سرخ، دریای عرب و اقیانوس هند تا پایان تجاوز و رفع محاصره غزه ادامه خواهیم داد.

ارتش یمن طی ماه‌های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی آمریکایی، انگلیسی و صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داده است.

نیروهای ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم اسرائیل حملات خود به غزه را متوقف نکند، حملات به کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ ادامه خواهند داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یمن

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن