حمله مرگبار اسرائیل به نابلس


 حمله مرگبار اسرائیل به نابلس

اقتصادنیوز :منابع رسانه‌ای امروز (دوشنبه) از شهادت و زخمی شدن چند فلسطینی در نتیجه یورش نظامیان اسرائیل به نابلس خبر دادند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، شبکه المیادین در این باره گزارش داد که ۲ فلسطینی در نتیجه تیراندازی نظامیان صهیونیست در خیابان «المریج» در نابلس به شدت مجروح شده اند.

خبر مرتبط
اعتراف یک روزنامه اسرائیلی به حمله بی سابقه ایران علیه اسرائیل

اقتصادنیوز : یک روزنامه اسرائیل حمله تل‌آویو به کنسولگری ایران در دمشق را اشتباهی راهبردی خواند که باعث پیچیده‌تر شدن اوضاع اسرائیل و تحقیر شدید آن در برابر ایران شد.

شاخه سرایا القدس در نابلس نیز اعلام کرد: مجاهدان ما در حال مقابله با نیروهای اشغالگر در محور المریج هستند و نیروهای کمکی نظامی صهیونیست را با گلوله‌های سنگین هدف قرار می‌دهند.

منابع رسانه‌ای فلسطین نیز گزارش دادند که «یزن اشتیه» جوان فلسطینی اهل روستای «سالم» در جریان تیراندازی صهیونیست‌ها در نابلس به شهادت رسیده است.

این منابع همچنین از مجروح شدن سه فلسطینی و بازداشت چند تن دیگر در جریان یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به نابلس خبر دادند.

با تداوم درگیری‌ها در نابلس ارتش رژیم صهیونیستی تجهیزات نظامی بیشتری را در منطقه مستقر کرده است.

همزمان منابع فلسطینی از یک عملیات ضد صهیونیستی در نزدیکی ایست بازرسی «دیر شرف» واقع در شمال نابلس خبر دادند.

این منابع اعلام کردند نظامیان صهیونیست یک دختر فلسطینی را به اتهام تلاش برای انجام عملیات ضد صهیونیستی با چاقو در ایست‌ بازرسی دیر شرف بازداشت کردند.

از زمان آغاز عملیات فلسطینی طوفان الاقصی در هفتم اکتبر (۱۵ مهر ماه)، مناطق مختلف کرانه باختری هم شاهد عملیات‌های ضد صهیونیستی و همچنین تشدید تجاوزات صهیونیست‌ها بوده‌ است. در همین راستا، وزارت بهداشت فلسطین از بازداشت صدها فلسطینی در کرانه باختری از هفتم اکتبر تاکنون خبر داده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)