چند روز آینده آب و هوای این استان ها رویایی می شود


چند روز آینده آب و هوای این استان ها رویایی می شود

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، آخرین پیش‌بینی‌ها از وضعیت هوا طی چند روز آینده را اعلام کرد. 1 اجتماعی 1403/01/27

پیش‌بینی وضعیت هوا طی چند روز آینده/ تداوم بارش‌ در این استان‌ها


صادق ضیاییان افزود: امروز (۲۷ فروردین) در بوشهر، فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب و شرق خوزستان، شرق لرستان، جنوب و نوار غربی اصفهان، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، برخی نقاط هرمزگان و جزایر واقع در خلیج فارس و تنگه هرمز افزایش ابر، رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید و در برخی مناطق تگرگ رخ می‌دهد.

وی اضافه کرد: با تقویت سامانه بارشی این شرایط سه شنبه (۲۸ فروردین) در سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، فارس، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب یزد، جنوب و غرب اصفهان، جنوب و شرق خوزستان، جزایر واقع در خلیج فارس و تنگه هرمز و چهارشنبه (۲۹ فروردین) در سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، فارس، جنوب یزد و شرق خراسان جنوبی پیش‌بینی می‌شود.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی ادامه داد: امروز در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و ارتفاعات البرز مرکزی، سه شنبه و چهارشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده انتظار می‌رود.

وی افزود: بیشینه بارش سه شنبه در هرمزگان شرق و جنوب فارس، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و چهارشنبه در نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان، شرق فارس، جنوب و غرب کرمان پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان افزود: پنج شنبه (۳۰ فروردین) در برخی مناطق جنوب شرق، شرق، جنوب ارتفاعات البرز مرکزی و جمعه (۳۱ فروردین) در مناطقی از شمال غرب و ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی و ارتفاعات زاگرس مرکزی بارش پراکنده رخ می‌دهد.

به گفته ضیاییان سه شنبه و چهارشنبه در شمال شرق و نوار شرقی کشور در بعضی ساعت‌ها وزش باد به نسبت شدید تا شدید و خیزش گردوخاک انتظار می‌رود.

وی افزود: امروز خلیج فارس و از سه شنبه تا پنجشنبه خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج و طوفانی خواهند شد.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۲۸ فروردین) کمی ابری، به‌تدریج ابری، با احتمال رگبار باران و وزش باد با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۳ درجه سانتیگراد و طی چهارشنبه ( ۲۹ فروردین) قسمتی ابری تا نیمه ابری در بعضی ساعت‌ها صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.




گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: tasnimnews.com


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آب و هوا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت