رقابت فرزاد فرزین با جواد عزتی در قطب شمال


رقابت فرزاد فرزین با جواد عزتی در قطب شمال

خبر ساخت فصل سوم سریال «زخم کاری» مدت‌ها پیش و کمی‌ بعد از پایان فصل نه چندان موفق دوم منتشر شد. حالا هم محمدحسین مهدویان با انتشار تصویری از فصل سوم سریال، تاریخ پخش آن را نیمه‌های بهار اعلام کرده است.

فصل اول سریال "زخم کاری" که براساس کتاب «۲۰ زخم کاری» نوشته محمود حسینی‌زاد و با نگاهی به تراژدی مکبث ویلیام شکسپیر ساخته شده بود، یکی از سریال‌های پربیننده شبکه نمایش خانگی بود. این سریال با بازی جواد عزتی و رعنا آزادی‌ور داستان تاجری بود که از راننده مدیر هلدینگ به عضوی از هیأت مدیره تبدیل شده می‌شود. او با وسوسه و دستور زنش مدیر هلدینگ را می‌کشد و به تدریج با قتل بقیه اعضای هیأت مدیره صاحب تمام هلدینگ می‌شود. اما در آخر و بعد از این که خانواده اش از هم می‌پاشد، توسط معشوقه پیشینش به قتل می‌رسد.

به گزارش همشهری‌آنلاین، فصل دوم سریال با کنجکاوی‌های زیادی شروع شد. تماشاگرانی که ماجرای مالک را در فصل یک دنبال کرده بودند، حالا مشتاق بودند بقیه داستان را ببینند به خصوص که مالک که در انتهای فصل اول ظاهرا کشته و دفن شده بود، در این فصل دوباره زنده شده بود. اما این تماشاگران هرگز آنچه را انتظار داشتند، به دست نیاوردند. شخصیت مالک هرچند بی منطق و بسیار غیر واقعی بعد از دفن در تابوت و زیرزمین زنده مانده بود، اما عملا در سریال حضور نداشت.

مهدویان خطر چنین داستان باورناپذیری را به جان خریده بود تا شخصیت اصلی داستانش در فصل دوم حضور داشته باشد. به خصوص که تماشاگران به جواد عزتی در این نقش واکنش‌های بسیار خوبی داده بودند، اما با وجود این از این شخصیت به هیچ وجه نتوانسته بود استفاده کند. او را در خانه‌ای حبس کرده بود و به جایش میثم، پسرش، را تبدیل به نقش اصلی کرده بود، در حالی که این شخصیت اصلا چنین ظرفیتی نداشت. ضمن این که در هر قسمت چند شخصیت جدید وارد می‌شدند و بعد بدون این که به داستان کمکی بکنند یا جذابیتی داشته باشند، از داستان خارج می‌شدند.

به همین دلایل، این فصل نتوانست رضایت بینندگانش را به همراه داشته باشد. حالا باید دید که در فصل سوم که جزییاتی از آن منتشر نشده، چه اتفاقی برای سریال خواهد افتاد.

رقابت فرزاد فرزین با جواد عزتی در قطب شمال

قطب شمال و داستان کنت مونت کریستو

یکی دیگر از سریال‌هایی که به زودی پخشش از شبکه نمایش خانگی شروع می‌شود، سریالی است به اسم «قطب شمال» که اولین تجربه کارگردانی سازنده‌اش، امین محمودی یکتا، محسوب می‌شود. در قطب شمال فرزاد فرزین که دیگر نشان داده به بازیگری علاقه زیادی دارد، برای اولین بار نقش اول را بازی می‌کند و همینطور نازنین بیاتی، آناهیتا درگاهی، امیرحسین فتحی، فرزاد حسنی، عباس جمشیدی فر، شهرام قائدی، نگار فروزنده، شهروز دل افکار، روح الله زمانی، فرهاد آئیش، امیر دژاکام و بهادر زمانی در آن حضور دارند.

این مجموعه برگرفته از رمان کنت مونت-کریستو از الکساندر دوما است و داستان همایون و ارغوان را روایت می‌کند که در آستانه ازدواج، قربانی خیانتی هولناک می‌شوند. همایون پشت دیوار‌های زندان برای انتقام از سامان لحظه‌شماری می‌کند که مرگ از راه می‌رسد. آرشام یکتا متولد می‌شود. دختری به نام صحرا کنارش قرار می‌گیرد تا مسیر انتقام از خائن‌ها برای آرشام هموار شود.

قطب شمال از روز هفتم اردیبهشت منتشر می‌شود و در واقع جایگزین سریال گناه فرشته خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ضرب المثل های ایرانی از نگاه هوش مصنوعی + عکس