تویوتا کرولا کراس در راه بازار ایران، توسعه ارتباطات با واردات خودرو آمد + عکس


تویوتا کرولا کراس در راه بازار ایران، توسعه ارتباطات با واردات خودرو آمد + عکس

شرکت "توسعه ارتباطات هما" که سابقه فعالیت در حوزه فناوری اطلاعات و فروش تجهیزات ارتباطی را دارد، اینک گام در میدان تازه‌ای گذاشته است. این شرکت که پیشتر در زمینه تلفن همراه نیز حضور داشته، هم اکنون به عنوان وارد کننده جدید برند...

شرکت "توسعه ارتباطات هما" که سابقه فعالیت در حوزه فناوری اطلاعات و فروش تجهیزات ارتباطی را دارد، اینک گام در میدان تازه‌ای گذاشته است. این شرکت که پیشتر در زمینه تلفن همراه نیز حضور داشته، هم اکنون به عنوان وارد کننده جدید برند معتبر تویوتا در ایران معرفی می‌گردد و قصد دارد محصولات این شرکت ژاپنی را در بازار داخلی عرضه نماید.

در همین راستا، نمونه‌های اولیه از کراس اوور تویوتا با نام "کرولا کراس" در دو نسخه بنزینی و هایبرید جهت اخذ مجوزهای قانونی و استانداردهای لازم، وارد گمرکات کشور شده‌اند. این خودروی شاسی بلند که برای بازار ایران در کارخانه مشترک FAW-Toyota در چین مونتاژ می‌گردد، در نسخه بنزینی مجهز به پیشرانه 2 لیتری تنفس طبیعی با قدرت 169 اسب بخار و گشتاور 205 نیوتن متر می‌باشد. توان این موتور از طریق گیربکس اتوماتیک نوع CVT به چرخ‌های محور جلو منتقل می‌شود.

تویوتا کرولا کراس در راه بازار ایران، توسعه ارتباطات با واردات خودرو آمد + عکستویوتا کرولا کراس در راه بازار ایران، توسعه ارتباطات با واردات خودرو آمد

در مدل هایبرید این خودرو که به عنوان یک شاسی بلند اقتصادی و با ریشه ژاپنی معرفی می‌گردد، همان پیشرانه 2 لیتری تنفس طبیعی در کنار یک موتور الکتریکی قرار گرفته است. جعبه دنده الکترونیکی نوع E-CVT مسئولیت انتقال نیرو به چرخ‌های جلو را برعهده دارد. پیشرانه بنزینی در این نسخه، 151 اسب بخار قدرت و 186 نیوتن متر گشتاور تولید می‌نماید، در حالی که موتور الکتریکی نیز 111 اسب بخار قدرت و 206 نیوتن متر گشتاور را در اختیار این کراس اوور قرار می‌دهد. به صورت ترکیبی و در لحظات خاص، قدرت 194 اسب بخاری نیز از تویوتا کرولا کراس هایبرید قابل دریافت است. بدیهی است نسخه هایبرید با مصرف سوخت کمتر و شتاب بهتر، گزینه مناسب‌تری برای رانندگان خواهد بود.

تویوتا کرولا کراس در راه بازار ایران، توسعه ارتباطات با واردات خودرو آمد + عکستویوتا کرولا کراس

در خصوص امکانات و تجهیزات تویوتا کرولا کراس، بسته به تیپ و سطح تجهیز، ویژگی‌های متفاوتی در نظر گرفته شده است. در نسخه فول آپشن این کراس اوور، 7 کیسه هوای ایمنی، استارت دکمه‌ای، سیستم کمکی رانندگی خودکار بین خطوط، هشدار خروج از خط، کروز کنترل تطبیقی، ترمز اضطراری اتوماتیک، نورباﻻی هوشمند، شارژر بی‌سیم تلفن همراه، سانروف پانوراما، تهویه اتوماتیک دو منطقه‌ای، رادار نمایشگر تابلوهای راهنمایی و رانندگی، کلاستر دیجیتال و سایر تجهیزات رفاهی و ایمنی پیشرفته گنجانده شده است.


گالری تصاویر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد امید به زندگی ؛ چندین انشا ادبی و زیبا امید به زندگی