حزب‌الله: عملیات «وعده صادق» آغازگر معادله‌ای جدید است


حزب‌الله: عملیات «وعده صادق» آغازگر معادله‌ای جدید است

نماینده حزب‌الله لبنان در تهران، عملیات «وعده صادق» جمهوری اسلامی ایران ضد اشغالگران را آغازگر معادله‌ای جدید دانسته و تاکید کرد نتایج و آثار این عملیات در آینده روشن خواهد شد.

حزب‌الله: عملیات «وعده صادق» آغازگر معادله‌ای جدید است

به گزارش راهبرد معاصر، «عبدالله صفی‌الدین» نماینده جنبش حزب‌الله لبنان در ایران طی سخنانی عملیات تلافی‌جویانه «وعده صادق» سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه صهیونیست‌ها در عمق فلسطین اشغالی را آغازگر یک معادله جدید دانست.

این مسئول حزب‌الله طی گفت‌وگو با المیادین تاکید کرد که صهیونیست‌ها هنگام انجام حمله تروریستی به کنسولگری ایران در دمشق، بسیار در محاسبات خود اشتباه کردند.

وی در ادامه تصریح کرد که بازدارندگی که با عملیات وعده صادق جمهوری اسلامی ایران حاصل شد، آغازگر یک معادله جدید است که به سایر معادلات اضافه می‌شود.

عبدالله صفی‌الدین گفت که ایران قدرت بازدارندگی خود را به رخ دشمن صهیونیستی کشید و عملیات وعده صادق درس بزرگی برای صهیونیست‌هاست که ما آثار و نتایج آن را در آینده‌ای نزدیک خواهیم دید.

پیشتر حزب‌الله لبنان در واکنش به عملیات تلافی‌جویانه جمهوری اسلامی ایران ضد دشمن اشغالگر با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: حمله منحصر به فرد و بی سابقه به رژیم ظالم و متجاوز صهیونیستی را به رهبری و ملت ایران تبریک می‌گوییم و از تصمیم شجاعانه و حکیمانه در پاسخ قاطع به تجاوز رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق تقدیر می کنیم. این عملیات، با وجود مشارکت ایالات متحده آمریکا و مزدوران منطقه‌ای آن در حمایت از رژیم صهیونیستی، اهداف نظامی مشخص شده را به دقت محقق کرد.

حملات گسترده موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اهدافی در مناطق مختلف سرزمین‌های اشغالی اواخر شنبه‌شب صورت گرفت.

این عملیات با نام «وعده صادق» پاسخی به حمله جنگنده‌های ارتش اسرائیل به ساختمان کنسولگری کشورمان در دمشق بود که طی آن سردار محمدرضا زاهدی فرمانده مستشاران ایرانی در سوریه و لبنان به‌همراه 6 نفر از همرزمانش به شهادت رسیدند.

در این عملیات، انبوهی از پهپادها و موشک‌های کروز در موج اول به‌سمت سرزمین‌های اشغالی پرتاب شدند و در موج‌های بعدی، تعداد زیادی از موشک‌های بالستیک دوربرد ایرانی به‌سمت اهداف شلیک شدند.

تصاویر اصابت پی‌درپی و دقیق موشک‌های بالستیک به اهداف خود و اذعان رسانه‌های اسرائیلی به انهدام پایگاه هوایی این رژیم در صحرای نقب بیانگر توانمندی تجهیزاتی و تاکتیکی ایران و ناتوانی سامانه‌های پدافندی ارتش رژیم صهیونیستی در مقابله با آنان است./ تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدل کیک جشن الفبا کلاس اول