نشست شرکت های فناور حوزه شیلات پارک علم و فناوری خلیج فارس با تیم معاونت علمی ریاست جمهوری 


نشست شرکت های فناور حوزه شیلات پارک علم و فناوری خلیج فارس با تیم معاونت علمی ریاست جمهوری 

نشست شرکت های فناور و دانش بنیان حوزه شیلات و زیست فناوری پارک علم و فناوری خلیج فارس با تیم برنامه توسعه شهرکهای گلخانه ای و شیلاتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد.دکتر دشتی رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس از توسعه فعالیت‌های زیست...

نشست شرکت های فناور و دانش بنیان حوزه شیلات و زیست فناوری پارک علم و فناوری خلیج فارس با تیم برنامه توسعه شهرکهای گلخانه ای و شیلاتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد.

دکتر دشتی رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس از توسعه فعالیت‌های زیست فناورانه در پارک علم و فناوری خلیج فارس خبر داد و افزود: با توجه به استقبال صاحبان ایده حوزه شیلات و زیست فناوری استان و تشکیل تیم ها و شرکت‌های دانش بنیان و فناورانه، توسعه زیر ساخت های لازم از جمله شهرک زیست فناوری دلوار در دستور کار قرار گرفته است.

دشتی اظهار داشت: کارشناسان و مشاوران برنامه توسعه ملی طرح‌های گلخانه ای و شیلاتی با حضور در پارک علم و فناوری، طرح ها و محصولات شرکت های شیلاتی و حوزه زیست فناوری این پارک جهت حمایت، بررسی کرده و از نزدیک دستاوردهای پارک علم و فناوری خلیج فارس را مشاهده کردند.

دشتی بیان داشت: با توجه به اینکه بیش از ۶۰ درصد میگوی پرورشی کشور در استان بوشهر تولید می شود، استفاده از فناوری ضروری است.

بازدید از شرکت ها و واحدهای فناور و برگزارش نشست اقتصاد دانش بنیان با موضوع شیلات و زیست فناوری به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر از دیگر برنامه های سفر دو روزه تیم برنامه توسعه ملی شهرک های گلخانه ای و شیلاتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بود.

No tags for this post.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان