رئال‌مادرید توسط رئیس‌جمهور فرانسه تهدید شد!


رئال‌مادرید توسط رئیس‌جمهور فرانسه تهدید شد!

امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه، صحبت‌های جالبی را خطاب به فلورنتینو پرز و رئال مادرید مطرح کرد.

قرارداد کیلیان امباپه با پاریسی ژرمن پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و او دیگر تصمیمی برای ادامه حضور در پارک دو پرنس ندارد و انتظار می‌رود که خیلی زود پیوستنش به رئال مادرید به صورت رسمی اعلام شود.

رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ قرار است از اواخر خرداد ماه برگزار شود و این بازیکن هم به عنوان اصلی‌ترین ستاره تیم ملی فرانسه به همراه این تیم در آلمان حضور خواهد داشت تا در کنار هم تیمی‌هایش برای کسب عنوان قهرمانی این مسابقات تلاش کند.

رئال‌مادرید توسط رئیس‌جمهور فرانسه تهدید شد!

مدیران رئال مادرید صراحتا اعلام کردند که خواهان حضور این ستاره فرانسوی در اردوی این تیم پس از رقابت‌های یورو هستند و اجازه حضور او در مسابقات المپیک 2024 که قرار است در مرداد ماه به میزبانی پاریس برگزار شود را نخواهند داد.

ماکرون در گفتگو با خبرنگاران درباره المپیک اظهار داشت:« ما هر کاری که بتوانیم انجام خواهیم داد تا تیمی اهل رقابت و قدرتمند در المپیک داشته باشیم. من اطمینان زیادی به باشگاه‌های فرانسوی و اروپایی برای این رقابت‌ها دارم.»

او در پاسخ به این سوال که آیا منظورش از این حرف، اشاره به رییس رئال مادرید است گفت:« بله، دقیقا. من دقیقا به همین موضوع اشاره دارم.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه سه شنبه 11 اردیبهشت 1403