ایران مهمترین پایگاه اسرائیل را هدف قرار داد


ایران مهمترین پایگاه اسرائیل را هدف قرار داد

سه روز بعد از عملیات تلافی‌جویانه نیروهای مسلح ایران علیه رژیم اسرائیل، روزنامه‌ای عبری اذعان کرد که تهران در انتخاب اهداف نظامی برای اجرای حمله تنبیهی، دست به گلچین زده است.

روزنامه یدیعوت آحارونوت امروز سه‌شنبه نوشت که پایگاه هوایی نواتیم که هدف موشک‌های ایران قرار گرفت، مهمترین پایگاه هوایی رژیم اسرائیل است.

پایگاه نواتیم در جنوب اراضی اشغالی فلسطین قرار دارد و طی عملیات غرور آفرین و تلافی‌جویانه سپاه طی این هفته، به همراه تعدادی از مناطق و پایگاه‌های نظامی در شمال، مرکز و جنوب فلسطین اشغالی هدف حمله قرار گرفت و ارتش رژیم اسرائیل به اصابت دستکم چهار موشک و پهپاد به این پایگاه هوایی در منطقه النقب اذعان کرد.

عملیات تلافی‌جویانه ایران علیه اسرائیل در واکنش به حمله تروریستی جنگنده‌های رژیم اسرائیل به بخش کنسولی سفارت کشورمان در شهر دمشق، پایتخت سوریه در سیزدهم فروردین ماه امسال انجام شد. در این حمله تروریستی شماری از نیروهای مستشاری ایران که بنا به درخواست سوریه در این کشور حضور داشتند، شهید شدند.

ایران مهمترین پایگاه اسرائیل را هدف قرار داد

مقامات رسمی کشورمان بعد از این حمله تأکید کردند که اقدام تروریستی صهیونیست‌ها بدون پاسخ نخواهد ماند و ایران حق پاسخ به حمله تروریستی به مراکز دیپماتیک خود را بر اساس قوانین بین‌الملل برای خود محفوظ می‌داند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ساخت کاردستی ورزشی برای کودکان با روش های ساده و راحت