کیانو ریوز به سونیک پیوست


کیانو ریوز به سونیک پیوست

کیانو ریوز، بازیگر «جان ویک»، صداپیشگی شخصیت «شدو» را در «سونیک خارپشت ۳» بر عهده گرفت. در این مجموعه فیلم انیمیشن بن شوارتز در نقش سونیک و همچنین جیم کری در نقش دکتر روباتنیک شرور صداپیشگی می‌کنند.

بازیگر فیلم‌های اکشن، صداپیشه «سونیک خارپشت ۳» خواهد بود.

به گزارش مهر، در بازی «سونیک خارپشت» شخصیت «شدو» یا «سایه» یک جوجه‌تیغی انسان‌نما با خز سیاه است، در حالی که پوست سونیک آبی است و شدو به نوعی ضدقهرمان و اغلب آنتاگونیست سونیک است.

کیانو ریوز که بازیگر فیلم‌هایی، چون «سرعت»، «دراکولای برام استوکر» و «آیداهو خصوصی من» و همچنین مجموعه «ماتریکس» است، بازیگر اصلی «جان ویک» هم است و در فیلم «بالرین» که در فضای «جان ویک» می‌گذرد، در برابر آنا دی آرماس ظاهر خواهد شد. ریوز همچنین قرار است در «خوشبختی» در کنار عزیز انصاری، ست روگن، کیک پالمر و ساندرا اوه جلوی دوربین برود.

جف فاولر که ۲ فیلم نخست «سونیک» را ساخت، کارگردان آخرین دنباله آن هم خواهد بود. «سونیک ۳» ۲۰ دسامبر ۲۰۲۴ در سینما‌ها اکران خواهد شد.

این مجموعه انیمیشن از موفق‌ترین فیلم‌های پارامونت است که در گیشه‌های جهان در مجموع با ۲ فیلم نخست فروشی ۷۲۵.۲ میلیون دلاری را ثبت کرده است. این استودیو یک سریال در همین فضا را هم در دست ساخت دارد.

این فیلم‌ها داستان سونیک، یک جوجه‌تیغی آبی‌رنگ را دنبال می‌کند که می‌تواند با سرعت مافوق صوت بدود و با کلانتر شهر (مارسدن) همکاری می‌کند تا دانشمند دیوانه دکتر روباتنیک (کری) را متوقف کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ضرب المثل های ایرانی از نگاه هوش مصنوعی + عکس