جواب منطقی یحیی گل‌محمدی به 2 پیشنهاد ویژه؛ صبر استراتژیک!


جواب منطقی یحیی گل‌محمدی به 2 پیشنهاد ویژه؛ صبر استراتژیک!

به نظر می رسد یحیی گل محمدی سرمربی سابق پرسپولیس برای جواب قطعی به پیشنهادات جدیدش، عجله ندارد.

جواب منطقی یحیی گل‌محمدی به 2 پیشنهاد ویژه؛ صبر استراتژیک!

به گزارش راهبرد معاصر؛ پایان کار یحیی گل محمدی در پرسپولیس، بدون شک پایان دوران مربیگری او در فوتبال ایران تلقی نمی شود. یحیی بی گمان تیمش را انتخاب می کند و به زودی کارش در یک موقعیت تازه آغاز می شود اما مسئله این است که سرمربی تیم قهرمان با چندین و چند جام، باید به کجا برود؟ کدام تیم می تواند بلندپروازی های او را اقناع کند؟

گل محمدی پس از استعفا و خداحافظی از پرسپولیس، با پیشنهاد جدی فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم امید ایران مواجه شد. او این پیشنهاد را به سرعت رد کرد؛ چرا که می دانست همه مربیانی که وارد تیم امید شدند، سرنوشتی نافرجام داشتند؛ تا جایی که حتی ممکن بود جواب مثبت یحیی به قیمت تهدید امنیت شغلی او تمام شود. به نظر می رسد تصمیم او تا اینجای کار منطقی بوده است اما طبعا تیم هایی که در رقابت های لیگ برتر با مشکل مواجه شده اند هم سراغ گل محمدی بروند.

تراکتور یکی از تیم هاست که یحیی را می خواهد اما آیا تراکتور با این وضعیت، می تواند گزینه ای مطلوب برای این مربی باشد؟ تراکتور در این فصل چه جایگاهی پیدا می کند؟ حتی اگر این تیم در چند بازی با یحیی گل محمدی نتایج خوبی کسب کند، در نهایت همه چیز به فصل آینده حواله داده می شود؛ اما آیا یحیی می خواهد یک فصل در تبریز بماند؟

اما اگر پیشهاد بهتری در میان باشد چطور؟ مثلا مسیر مربیگری یحیی در تیم سپاهان اصفهان که لیگ برایش به بحران و آشوب تبدیل شده ادامه کند؛ در این صورت گل محمدی باید چه کند؟

به نظر می رسد او برای جواب مثبت به پیشنهاداتش، یک راه منطقی را پیش رو دارد؛ صبر استراتژیک و انتظار برای یک موقعیت مطلوب…/ خبرورزشی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا