این سارق لاغر اندام را می شناسید؟ / در مهرشهر کرج زورگیری می کرد + عکس


این سارق لاغر اندام را می شناسید؟ / در مهرشهر کرج زورگیری می کرد + عکس

به گزارش رکنا، سرهنگ پیمان گودرزی گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت به روش زورگیری توسط شخصی ناشناس در منطقه مهرشهر کرج، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 22 مهرشهر قرار گرفت. وی افزود:...

به گزارش رکنا، سرهنگ پیمان گودرزی گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت به روش زورگیری توسط شخصی ناشناس در منطقه مهرشهر کرج، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 22 مهرشهر قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در تحقیقات اولیه خود متوجه شدند متهم با زیرنظر گرفتن سوژه های خود آن ها را در مناطق خلوت و کم رفت و آمد به دام انداخته و با استفاده از سلاح سرد لوازم با ارزش آن ها سرقت می کند.

سرهنگ گودرزی ادامه داد: ماموران با انجام تحقیقات گسترده میدانی و به کارگیری اقدامات پلیسی در کمتر از 6 ساعت موفق به شناسایی مخفیگاه متهم در یکی از مناطق حاشیه نشین شده و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه نامبرده را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

وی اظهار داشت: در تحقیقات اولیه ماموران، متهم منکر هرگونه سرقت شد اما پس از مواجهه با مستندات پلیس به ناچار لب به اعتراف گشوده و به چند فقره سرقت با شیوه زورگیری اعتراف کرده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: پس از تشکیل پرونده با دستور مقام قضائی متهم برای تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی استان منتقل شد.


این سارق لاغر اندام را می شناسید؟ / در مهرشهر کرج زورگیری می کرد + عکس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدل کیک جشن الفبا کلاس اول