عرضه کیت ترمز اختصاصی هیوندای i20N با جنس استیل


عرضه کیت ترمز اختصاصی هیوندای i20N با جنس استیل

«EBC Brakes Racing» کیت ترمز بزرگ آپولو خود را برای هیوندای i20N معرفی کرده است که از یک فناوری جدید برای سوپرمینی 200 اسب‌بخاری خبر می‌دهد. این توسعه از ارتقای قابل توجهی در توقف قدرت و عملکرد برای دارندگان هیوندای i20N خبر می‌دهد.

این کیت که به‌دلیل ویژگی‌های جامع خود مشهور است، شامل کالیپرهای چهار پیستونی مهندسی بریتانیا، خطوط ترمز بافته‌شده در جلو، مایع با کارایی بالا و تمام سخت‌افزارهای لازم برای تعمیرات اساسی محور جلو است.

کالیپرهای چهار پیستونی این کیت برای حداکثر عملکرد با سختی بالا و مهندسی نوین طراحی شده است. دیسک‌های دو تکه کاملا شناور از دیگر ویژگی‌های این کیت است.

افزایش عمر دیسک‌ها نیز مورد دیگری است که با نصب این کیت، راننده از آن بهره‌مند می‌شود. لنت‌های ترمز «Yellowstuff™ Performance» نیز مقاومت عالی در برابر سرما و مقاومت در برابر دمای بالا را بدون محو شدن ترمز ارائه می‌دهند.

همچنین مواد با کیفیت بالایی که در این کیت استفاده شده، عملکرد کلی آن را افزایش داده است. این کیت شامل خطوط ترمز بافته‌شده از جنس استنلس استیل و روغن‌ترمز super DOT 4 برای افزایش عملکرد و دوام محصول است.

برای این کیت رنگ‌های مختلفی نیز در نظر گرفته شده است. سیاه، آبی تیره، زرد درخشان و قرمز مسابقه‌ای رنگ‌های این کیت است. کیت‌های ترمز بزرگ آپولو EBC به‌دلیل طراحی خلاقانه و مواد برتر خود متمایز هستند.

کالیپرهای چهار پیستونی کیت‌ها از آلومینیوم ریخته‌گری‌شده با عملیات حرارتی و فشار کم ساخته شده‌اند که در مقایسه با طرح‌های معمولی، استحکام و سختی بالاتری را ارائه می‌دهند. این امر با فرآیند پوشش پلی استر تفلون با دمای بالا بیشتر می‌شود و دوام و جذابیت زیبایی‌شناسی ماندگار را تضمین می‌کند.

دیسک‌های دو تکه کاملا شناور از دیگر ویژگی‌های برجسته است که دارای طراحی منحصربه‌فرد شیار «Swept Groove» برای بهبود خنک‌سازی و تخلیه گرد و غبار است.

این دیسک‌ها با پدهای EBC Yellowstuff™ تکمیل می‌شوند که به‌دلیل عملکرد مناسب در دمای بالا و نویز اندک معروف هستند و برای استفاده در جاده و مسیر طولانی طراحی و تولید شده‌اند.

برای هیوندای i20N، این کیت ارتقای ترمز نه تنها نوید عملکرد ترمز بهبودیافته را می‌دهد، بلکه هدف آن حفظ زیبایی‌شناسی با گزینه‌های رنگی مختلف است که عملکرد و کیفیت را بیش از پیش مورد توجه قرار می‌دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد امید به زندگی ؛ چندین انشا ادبی و زیبا امید به زندگی