اردوغان به نتانیاهو تاخت/اسرائیل در تلاش برای ایجاد درگیری در منطقه است


اردوغان به نتانیاهو تاخت/اسرائیل در تلاش برای ایجاد درگیری در منطقه است

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور ترکیه گفت که «اسرائیل سعی دارد در منطقه درگیری ایجاد کند».

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، «رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهور ترکیه امروز (سه‌شنبه) گفت «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تنها مسئول تشدید تنش‌های اخیر در غرب آسیا است.

خبر مرتبط
تاکید اردوغان بر لزوم مهار رژیم صهیونیستی

اقتصادنیوز: اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه در گفت وگوی تلفنی با امیر قطر بر لزوم مهار رژیم صهیونیستی و اقدام منطقی برای جلوگیری از گسترش تنش‌های منطقه‌ای تصریح کرد.

اردوغان در یک نشست خبری در آنکارا با بیان اینکه «اسرائیل سعی دارد در منطقه درگیری ایجاد کند» گفت حمله این رژیم به کنسولگری ایران در دمشق تازه‌ترین نمونه از اقدامات این رژیم در این راستا بود که صبر ایران را لبریز کرد.

رئیس‌جمهور ترکیه در ادامه گفت تا وقتی ظلم و نسل‌کشی در غزه ادامه داشته باشد، ممکن است درگیری‌های منطقه‌ای تازه‌ای به وقوع بپیوندد. او در همین راستا از همه طرفین خواست با عقل سلیم عمل کنند.

اردوغان همچنین به محکومیت حمله ایران توسط غرب و چشم‌پوشی این بلوک قدرت بر حمله پیش‌دستانه رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران اشاره کرد و این استاندارد دوگانه غرب را شدیداً محکوم کرد.

ایران بامداد یکشنبه با ده‌ها پهپاد، موشک کروز و موشک بالستیک به مواضع رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی حمله کرد. این حمله در واکنش به حمله صهیونیست‌ها به کنسولگری ایران در دمشق انجام شد که در آن هفت مستشار نظامی ایران به شهادت رسیده بودند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی