استقرار کامل تجهیزات جهت مقابله با سیل احتمالی در جنوب کرمان


استقرار کامل تجهیزات جهت مقابله با سیل احتمالی در جنوب کرمان

استاندار کرمان با اشاره به استقرار کامل دستگاه‌ ها و ادوات برای مقابله با سیل احتمالی در جنوب کرمان گفت: فرمانداران و شهرداران سراسر استان؛ در آمادگی کامل هستند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) و به نقل از استانداری کرمان؛ محمد مهدی فداکار استاندار کرمان در حاشیه بازدید از زیرساخت‌ های شهر زهکلوت جهت آمادگی لازم برای مقابله با هشدار سطح قرمز هواشناسی در جنوب استان گفت: با توجه به پیش‌ بینی هواشناسی و بارندگی شدید در جنوب و شرق استان، تصمیمات لازم اتخاذ و آماده‌ باش به همه دستگاه‌ های استان داده شده و بر این اساس بسیاری از آنها هم اکنون در منطقه مستقر شده‌ اند.

وی با اشاره به حضور دستگاه‌ ها و ادوات مورد نیاز در جنوب استان، افزود: برای آمادگی کامل جهت مقابله حداکثری با آسیب‌ های احتمالی ناشی از سیل از ظرفیت بخش خصوصی نیز استفاده شده است.

استاندار کرمان با اشاره به بارندگی بسیار شدید در جنوب استان، خاطرنشان کرد: با تدابیر انجام شده امیدواریم شاهد کمترین خسارت در منطقه باشیم.

فداکار با اشاره به آمادگی کامل شهرداران و فرمانداران برای مقابله با خطرات احتمالی ناشی از سیل، تصریح کرد: باتوجه به رصد و بررسی منطقه، نقاط حادثه‌ خیز شناسایی و مشکل آن برطرف شده است.

وی خاطرنشان ساخت: هدف از حضور در جنوب استان، بازدید میدانی از نقاط مختلف منطقه و بررسی میزان آمادگی جهت مقابله با خطرات احتمالی ناشی از سیل است.

استاندار کرمان با اشاره به استفاده از ظرفیت دستگاه‌ های اجرایی و بخش خصوصی برای مقابله با خطرات احتمالی ناشی از سیل، ابراز داشت: فرمانداران و شهرداران در آمادگی کامل به سر می‌ برند.

استقرار کامل تجهیزات جهت مقابله با سیل احتمالی در جنوب کرمان

استاندار کرمان سپس به همراه فرماندار جازموریان و مسئولان محلی از پل روستای رحمت‌آباد، پل ورودی شهر زهکلوت و رودخانه فصلی کروچان بازدید کرد.

محمد مهدی فداکار استاندار کرمان عصر دوشنبه ۲۷ فروردین باتوجه به اعلام هشدار سطح قرمز هواشناسی و در راستای بازدید میدانی از زیرساخت‌ های جنوب استان، وارد شهرستان جازموریان شد.

وی با ورود به حوزه استحفاظی شهرستان جازموریان به همراه فرماندار این شهرستان از پل روستای رحمت‌ آباد بازدید کرد و دستور لازم برای تیغ‌ زنی و هموار کردن مسیر این رودخانه را صادر کرد.
استاندار کرمان در ادامه از پل ورودی شهر زهکلوت بازدید و نکات لازم را برای حفظ حریم رودخانه و تامین اعتبار مطرح کرد.

استقرار کامل تجهیزات جهت مقابله با سیل احتمالی در جنوب کرمان

فداکار در ادامه بازدیدهای خود در منطقه جنوب کرمان به دلیل اعلامهشدار سطح قرمز هواشناسی، وارد شهرستان قلعه‌ گنج شد و علیرغم تاریکی مطلق از منطقه ده پلی بازدید کرد.

وی در ادامه سفر خود به جنوب استان جهت بازدید میدانی از منطقه برای آمادگی حداکثری مقابله با خطرات احتمالی ناشی از سیل، دوشنبه شب ۲۷ فروردین از یک دهنه پل به نام "ده پلی" واقع در سه راهی منوجان - قلعه‌ گنج بازدید کرد.

بازدید از پل کروچان شهر زهکلوت، مقصد بعدی استاندار کرمان بود که ضمن شنیدن صحبت‌های بخشدار و فرماندار دستور حضور لودر برای هموار کردن مسیر رودخانه را صادر کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ساخت کاردستی ورزشی برای کودکان با روش های ساده و راحت