سیل راه ارتباطی 154 روستای نیکشهر را بست


 سیل راه ارتباطی 154 روستای نیکشهر را بست

به گزارش رکنا، مجیب حسنی اظهارکرد: در حوزه‌ راه مسیرهای مهم شامل راه نیکشهر به بنت، بنت به دستگرد و توتان و مهمدان و چاهان به زرآباد بسته است. وی بیان کرد: در حوزه برق شبکه فشار متوسط...

به گزارش رکنا، مجیب حسنی اظهارکرد: در حوزه‌ راه مسیرهای مهم شامل راه نیکشهر به بنت، بنت به دستگرد و توتان و مهمدان و چاهان به زرآباد بسته است.

وی بیان کرد: در حوزه برق شبکه فشار متوسط پایدار است و شکستگی ۲ اصله پایه فشار ضعیف و ۴۷۰ مورد خاموشی فشار ضعیف، سه مورد کابل زدگی، ۲ مورد سوختن تابلوی برق در پی بارندگی ها بوده است.

فرماندار نیکشهر گفت: در حال حاضر شبکه پایدار و خاموشی تحت کنترل و تلاش برای رفع خاموشی‌ ها در حال انجام است.

وی ادامه داد: هم اکنون برق ۱۲ روستای این شهرستان شامل کوراندپ، منطقه سرگوست بنت، روفنان و گیمک، احمداباد، کوراندپ، ترانی، چاکری کچ، بنگلی سول، هادرت، ریکو، گجویی و منه قطع است.

سیل راه ارتباطی ۱۵۴ روستای نیکشهر را بست

حسنی تصریح کرد: متاسفانه راه بسته شده و امکان بررسی و بازدید خط در حال حاضر ممکن نیست و نیروهای برق در بنت منتظر باز شدن راه هستند تا خاموشی را برطرف و روستاها را برقدار کنند.

وی گفت: روستای دستگرد تاکنون بیش از ۹۰ میلیمتر باران داشته و در شهر نیکشهر هم بیش از ۵۵ میلیمتر ثبت شده است.

فرماندار نیکشهر افزود: با شدت یافتن بارش ها سد خیرآباد نیکشهر برای دومین بار در ۲ ماه اخیر سر ریز شده است.

وی گفت: با وجود صدور اخطاریه ها و توصیه به انتقال مادران باردار به نزدیکترین مراکز درمانی متاسفانه طی روز گذشته ۶ مادر باردار در سیلاب گرفتار که با تلاش نیروهای مردمی و امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.



 سیل راه ارتباطی ۱۵۴ روستای نیکشهر را بست

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

11 استان کشور درگیر بارش های شدید می شوند