پیشرفت 94 درصدی امور مربوط به ساماندهی سواحل، بنادر و جزایر کشور


پیشرفت 94 درصدی امور مربوط به ساماندهی سواحل، بنادر و جزایر کشور

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: مصوبات راهبردی این کارگروه در توسعه پایدار و مدیریت هماهنگ در ساماندهی مناطق ساحلی کشور، موجب پیشرفت ۹۴ درصدی امور در این حوزه شده است.

پیشرفت 94 درصدی امور مربوط به ساماندهی سواحل، بنادر و جزایر کشور

به گزارش ایران اکونومیست از وزارت راه و شهرسازی، «علی‌اکبر صفایی»‌ در پنجاه و هفتمین نشست کارگروه تخصصی ساماندهی سواحل، بنادر و جزایر کشور، با اشاره به تاثیر مصوبات این کارگروه بر پیشبرد و اصلاح رویه‌ها در بنادر، سواحل و جزایر کشور تاکید کرد: مصوبات راهبردی این کارگروه در توسعه پایدار و مدیریت هماهنگ در ساماندهی مناطق ساحلی کشور، موجب پیشرفت ۹۴ درصدی امور در این حوزه شده است.

در این نشست که به بررسی عملکرد کارگروه در اجرا و پیشبرد مصوبات پیشین اختصاص داشت، موضوع روند بهره برداری از موج شکن های مردمی توسط دولت با رویکرد رعایت حقوق عامه و تمرکز بر حمایت از سرمایه گذاری دولت و بخش خصوصی در این مناطق به‌منظور ارتقای وضعیت اقتصادی مردم مورد ارزیابی قرار گرفت.

همچنین بنابر تاکید معاون وزیر راه و شهرسازی و در راستای مبازره با قاچاق کالا و ارز در مناطق یاد شده و کمک به بهبود شرایط اجتماعی و اقتصادی مردم، مقرر شد کارگروهی تشکیل شود و روند بهره برداری از موج شکن های مردمی مورد پایش جدی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کنایه عباس عبدی به ایده نفتی جلیلی؛ محال است که عقل زنگنه نیازمند پیشنهاد شما باشد!