شلیک های وحشت آور در درگیری مسلحانه در ملارد / مرد جوان هدف قرار گرفته شد


شلیک های وحشت آور در درگیری مسلحانه در ملارد / مرد جوان هدف قرار گرفته شد

به گزارش رکنا، سرهنگ کیانوش نورمحمدی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: برابر گزارش کلانتری 14 اخترآباد شهرستان ملارد مبنی بر وقوع یک فقره درگیری و تیراندازی با سلاح کلت کمری در روستای زرین...

به گزارش رکنا، سرهنگ کیانوش نورمحمدی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: برابر گزارش کلانتری 14 اخترآباد شهرستان ملارد مبنی بر وقوع یک فقره درگیری و تیراندازی با سلاح کلت کمری در روستای زرین آباد که در جریان این درگیری، گلوله شلیک شده به یکی از اهالی که در محل حضور داشته اصابت کرده است، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد تصریح کرد: ماموران کلانتری 14 اختر آباد با انجام اقدامات فنی، تعقیب و مراقبت‌های صورت گرفته، متهمان را شناسایی و با هماهنگی قضائی، هر 4 نفر آنها را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند و یک قبضه کلت کمری نیز از آنان کشف شد.

سرهنگ نورمحمدی با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند، تصریح کرد: پلیس برای برقراری نظم و امنیت و ارتقاء احساس آرامش در بین مردم با مخلان نظم و امنیت به طور قاطع و قانونی برخورد می‌کند و نظم و امنیت جامعه و آسایش مردم خط قرمز پلیس است و پلیس در برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.


شلیک های وحشت آور در درگیری مسلحانه در ملارد / مرد جوان هدف قرار گرفته شد

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ببینید | شوخی بامزه کاربران فضای مجازی با اظهارنظر احمدی‌نژاد برای شرکت در انتخابات ریا...