جلسه پارک علم و فناوری آذربایجان غربی با اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلای ارومیه


جلسه پارک علم و فناوری آذربایجان غربی با اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلای ارومیه

جلسه هم اندیشی و افزایش تعاملات در راستای راه اندازی مرکز رشد طلا، جواهر و سنگ های قیمتی مابین پارک علم و فناوری آذربایجان غربی و اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر با حضور دکتر نوری نیا رئیس پارک علم و فناوری، آقای داننده رئیس اتحادیه طلا و...

جلسه هم اندیشی و افزایش تعاملات در راستای راه اندازی مرکز رشد طلا، جواهر و سنگ های قیمتی مابین پارک علم و فناوری آذربایجان غربی و اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر با حضور دکتر نوری نیا رئیس پارک علم و فناوری، آقای داننده رئیس اتحادیه طلا و جواهر ارومیه برگزار شد.

به گزارش سیناپرس از روابط عمومی پارک علم و فناوری آذربایجان غربی، دکتر جواد نوری نیا در این جلسه با اشاره به استفاده از علم و دانش برای شکوفایی صنعت طلا و جواهر سازی اظهار کرد: راه اندازی مرکز نوآوری طلا و جواهر و سنگ های قیمتی می تواند در رسیدن به این امر مهم بسیار موثر واقع شود.
وی ادامه داد: صنف طلا و جواهر بافت خاصی برای اقتصاد خود دارد و یکی از اصناف پر رنگ می باشد.

رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی با بیان اینکه همه کسب و کارهای باید به سوی مدرنیته شدند بروند، اظهار کرد:اتحادیه طلا و جواهرات نسبت به ایده های جدید فکر باز تری دارند.

رئیس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر ارومیه با تشریح اینکه آذربایجان غربی جزو رتبه های اول مصرف طلا در کشور است، گفت: راه اندازی مرکز خلاق طلا می تواند، در دو بعد طراحی و صنعتی کردن تولید و همچنین تولید ماشین آلات از طریق فناوران انجام بگیرد.

No tags for this post.

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...