کمال تبریزی به دبیری جشنواره فیلم اقوام ایرانی نرسید


کمال تبریزی به دبیری جشنواره فیلم اقوام ایرانی نرسید

جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی به دلیل مشغله کاری کمال تبریزی و تغییراتی که در تاریخ برگزاری جشنواره پیش آمده، بدون دبیری این سینماگر برپا خواهد شد.

کمال تبریزی به دبیری جشنواره فیلم اقوام ایرانی نرسید

به گزارش ایران اکونومیست، صبح دوشنبه سوم اردیبهشت‌ماه نشست خبری فیلم اقوام ایرانی در بنیاد ایران‌شناسی برگزار شد که در آن کناره‌گیری کمال تبریزی به عنوان دبیر این رویداد به دلیل مشغله کاری و حضور در پروژه‌ خارج از تهران اعلام شد.
در ابتدای این نشست پس از رونمایی از پوستر جشنواره که توسط حمیدرضا بیدقی طراحی شده بود، یک تابلوی نقاشی با تصویری از اقوام ایرانی به بنیاد ایرانشناسی اهدا شد.

در ادامه محمدحسین رجبی‌دوانی -رییس بنیاد ایرانشناسی - در سخنانی با اشاره به جایگاه اقوام ایرانی گفت: این جشنواره به دلیل آنکه در مسیر تقویتی وحدت اقوام ایرانی است برای ما اهمیت داشت و امیدوارم این جشنواره آغازی باشد برای تقویت وحدت ملی مردم شریف ایران.

سپس مهدی حیدری -رییس جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی- بیان کرد: در طول یک سال قبل اتفاق‌هایی رخ داد از جمله تغییر محل جشنواره از تبریز به تهران که بنا به مصلحت‌هایی انجام شد و البته از این بابت خوشحالیم چون باعث دیده شدن جشنواره شد. اما این بدان معنا نیست که تبریز را فراموش کرده‌ایم و سال آینده در تبریز برگزار می‌شود و بعد هم در دوره‌های بعد چرخشی خواهد بود.

حیدری با اشاره به غیبت کمال تبریزی در نشست خبری جشنواره افزود: جشنواره قرار بود در آبان‌ماه در تبریز برگزار شود و بر همین اساس با آقای تبریزی قرارداد داشتیم. اما ایشان مشغول ساخت سریالی هستند و اگرچه همکاری خوبی داشتیم و اسم‌شان برای دیده شدن جشنواره کمک کرد، امروز اینجا نیستند و امروز طی مکاتبه‌ای مکتوب به ما اعلام کردند که در کنار جشنواره هستند ولی از این پس حضورشان در جشنواره کمرنگ می‌شود و در واقع به عنوان دبیر در جشنواره حضور ندارند.

این خبر به روز رسانی می‌شود


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

کنسرت «پازل» و یک پرفرمورنس جدید