گوشی ارزان قیمت Redmi 13 شیائومی در راه است؛ شاید همان Poco M6 4G


گوشی ارزان قیمت Redmi 13 شیائومی در راه است؛ شاید همان Poco M6 4G

با وجود اینکه شیائومی چندین مدل گوشی از سری Redmi Note 13 و حتی یک مدل Redmi 13C هم دارد، اما به نظر می‌رسد این سازنده چینی فکر می‌کند هنوز کافی نیست. شواهد نشان می‌دهد شیائومی مشغول کار بر روی یک مدل دیگر به نام Redmi 13 است. اطلاعات بیشتر را...

با وجود اینکه شیائومی چندین مدل گوشی از سری Redmi Note 13 و حتی یک مدل Redmi 13C هم دارد، اما به نظر می‌رسد این سازنده چینی فکر می‌کند هنوز کافی نیست. شواهد نشان می‌دهد شیائومی مشغول کار بر روی یک مدل دیگر به نام Redmi 13 است. اطلاعات بیشتر را در ادامه خبر بخوانید.

اخیراً گوشی ردمی 13 شیائومی در اندونزی از رگلاتوری این کشور تاییدیه دریافت کرده است که پیش از این از سنگاپور، آمریکا و اتحادیه اروپا هم گواهی گرفته بود. اطلاعات گواهی FCC آمریکا نشان می‌دهد ردمی 13 مجهز به یک باتری با ظرفیت اسمی 5,000mAh با پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی است.

دریافت گواهی‌های پیش از عرضه توسط ردمی 13 شیائومی

این گوشی با سیستم عامل اندروید 14 و رابط کاربری HyperOS 1.0 عرضه می‌شود. همچنین گواهی‌ها نشان می‌دهد ردمی 13 به بلوتوث 5.3 مجهز است.

گوشی ارزان قیمت Redmi 13 شیائومی در راه است؛ شاید همان Poco M6 4G

هم‌زمان شایعات حاکی از بکارگیری چیپست MediaTek Helio G88 هستند و این احتمال وجود دارد که گوشی ردمی 13 از هر نظر با Poco M6 4G یکسان باشد. این گوشی نیز اخیراً گواهی رگلاتورهای مختلفی را دریافت کرده است.

ممکن است شیائومی گوشی اقتصادی جدید خود را در هندوستان به عنوان Poco M6 4G عرضه کند اما در بازارهای دیگر Redmi 13 نام بگیرد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

بررسی تخصصی لپ تاپ هواوی MateBook X Pro؛ اولترابوک زیبا و پرادعا