کتاب، فرهنگی که همه باید آن را بیاموزیم+فیلم


کتاب، فرهنگی که همه باید آن را بیاموزیم+فیلم

غرفه خبرگزاری جمهوری اسلامی در نمایشگاه سی و پنجم کتاب تهران، عصر پنجشنبه میزبان بازیگران نوجوان فیلم سینمایی «باغ کیانوش» از فیلم‌های چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر بود؛ بازیگرانی که دستکم روزی دو ساعت مطالعه دارند تا علاوه بر زندگی فردی و اجتماعی خود در عرصه بازیگری هم از کتاب بهره‌ می‌گیرند تا بیان بهتری داشته باشند و به بهترین نحو ایفای نقش کنند.

کتاب، فرهنگی که همه باید آن را بیاموزیم+فیلم

امیرمحمد صحرایی در گفت و گو با ایران اکونومیست اظهار داشت: روزی یکی دو ساعت کتاب می‌خوانم و بیشتر به کتاب‌های طنز و ماجراجویی علاقه دارم.

او درباره نقش کتاب و مطالعه در عرصه بازیگری گفت: مطالعه در عرصه بازیگری هم به فن بیان و هم در حفظیات به من کمک‌های زیادی کرده است.

صحرایی می‌گوید: هر چقدر بتوانیم کتاب بخوانیم، بهتر است. حداقل روزی یکی دو ساعت، چون فکر ما را از چیزای مضر بازتر می‌کند.

دانیال جعفری هم گفت: همیشه سعی می‌کنم روزی یکی دو ساعت کتاب بخوانم.

او معتقد است: کتاب خواندن، یک فرهنگی است که همه باید آن را یاد بگیریم. کتاب خواندن به بازیگری من خیلی کمک کرده است. از نظر حفظیات و فن بیان، و از همه مهمتر دایره لغات ما را بیشتر کمک می‌کند.

جعفری این را هم اضافه کرد که در عرصه بازیگری وقتی صحبت می‌کنم با کتاب خواندن واژه کم نمی‌آورم. از واژه‌هایی که از کتاب‌ها آموخته‌ام برای بازیگری استفاده می‌کنم.

جعفری خاطرنشان کرد: در زندگی عادی هم، کتاب خواندن اطلاعات عمومی زیادی به من می‌دهند.

همچنین امیرعلی صحرایی با اشاره به مطالعه دستکم روزی یک تا دو ساعت گفت: تا الان کتابی که در سبک بازیگری خوانده‌ام زیاد بوده اما این که مستقیم به بازیگری اشار داشته باشد نخوانده‌ام.

وی افزود: کتاب خواندن به حفظ کردن ما کمک و اطلاعات عمومی ما را بیشتر می کند.

به گفته امیرعلی، با خواندن زیاد کتاب در ادای کلمات تپق کمتری می‌زنیم.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

رئیس‌جمهور کشورمان به همراه هیأت همراه به مقام رفیع شهادت نائل شدند