پاسدار البرزی شهید شد


پاسدار البرزی شهید شد

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: بار دیگر یکی از پاسداران غیور سپاه امام حسن مجتبی(ع)در پاسداری از مرزهای جنوب شرقی به فیض عظمای شهادت نائل آمد.

سردار "علیرضا حیدرنیا"شامگاه پنجشنبه در پیام تبریک و تسلیت خود در پی شهادت پاسدار رشید سپاه اسلام "علی کبودوندی" آورده ، شهید زنده است، در رحمت الهی وارد می شود و گناهانش آمرزیده است، رزق و روزی شهید نزد خداوند است، هیچگاه عملش ضایع نمی شود و جامعه از ایثار و نثار جانش بهره مند می شود. شهید مسرور و خوشحال است زیرا می داند راهی که رفته است به سعادت و رستگاری منتهی می شود.

در متن پیام فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز آمده، بار دیگر یکی از پاسداران غیور سپاه امام حسن مجتبی (ع)" شهید علی کبودوندی" از لشکر عملیاتی ۱۰ حضرت سیدالشهدا (ع) در پاسداری از مرزهای جنوب شرقی حین اجرای ماموریت تامین امنیت پایدار جان خود را تقدیم انقلاب اسلامی و به دوستان شهیدش پیوست .

پاسدار البرزی شهید شد

حیدرنیا در پیام خود تاکید کرده ،این پاسدارمخلص در راه خدمت به مردم، تامین و حفظ امنیت جامعه، جان خویش را در طبق اخلاص گذاشت. بدون تردید نقش آفرینی‌های ارزنده این جوان حافظ امنیت در تمامی ماموریت‌ها به‌خصوص پاسداری از مرزهای جنوب شرقی جمهوری اسلامی ایران و در دفاع از آرمان و ارزش‌های اسلام و انقلاب هرگز فراموش نخواهد شد.

اینجانب شهادت این فرزند غیور را ، به مردم ولایتمدار البرز و پاسداران حریم ولایت، به ویژه خانواده معزز و تمامی بازماندگان تبریک و تسلیت عرض کرده و از درگاه خداوند متعال برای روح بلندش، علو درجات و حشر با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برای بازماندگان اجر صابران را مسالت دارم.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم جانسوز ضجه های پدر در وداع با سبحان کوچولو / دل همه ایران به درد آمد