حضور در انتخابات پاسخ گویی به مقاومت جهانی است


حضور در انتخابات پاسخ گویی به مقاومت جهانی است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حساسیت بیشتری لازم دارد و در واقع یک نوع پاسخگویی به مقاومت جهانی در مقابل استکبار آمریکا است‌.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، حجت الاسلام علی خاتمی روز جمعه(۲۱ اردیبهشت) با حضور در یکی از شعب اخذ رای در جمع خبرنگاران، اظهار کرد:مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به نوعی پاسخگویی به مقاومت جهانی است.

وی با بیان اینکه پس از چندین سال بحث انتخابات، لازمه جمهوریت است به معنا که حق و تکلیف است، اظهار کرد: تکلیف برای مردم و حق مردم است که نماینده خود را انتخاب کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان با بیان اینکه برای مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حساسیت بیشتری لازم دارد و در واقع یک نوع پاسخگویی به مقاومت جهانی در مقابل استکبار آمریکا است، گفت: آثار استکبار آمریکا در دستگیری ۳ هزار دانشجوی مدعی حقوق بشر در آمریکا قابل مشاهده است.

حضور در انتخابات پاسخ گویی به مقاومت جهانی است

انتخابات در سرنوشت چهار سال آینده کشور تاثیرگذار است

در ادامه محسن افشارچی استاندار زنجان ادامه داد:‌ این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی،به ۴۰ درصد کرسی های نمایندگی استان در مجلس در ۲ حوزه انتخابیه زنجان - طارم و خدابنده است.

وی با بیان اینکه انتخابات در سرنوشت چهار سال آینده کشور تاثیرگذار است، افزود: از پنج نماینده مردم استان زنجان در مجلس شورای اسلامی سه نماینده به مجلس دوازدهم راه یافته اند و ۲ نماینده دیگر در این دوره انتخاب می شوند.

انتهای پیام/


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

8 تیرماه روز برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری است