سخنگوی شورای نگهبان: پایان زمان انتخابات ساعت 18 است / در صورت نیاز این فرصت تمدید می‌شود


سخنگوی شورای نگهبان: پایان زمان انتخابات ساعت 18 است / در صورت نیاز این فرصت تمدید می‌شود

ایسنا: سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه «فرآیند رای گیری بصورت روان در حال انجام است و از ۸ صبح تا زمان ۱۸ زمان قانونی رای گیری است که در صورت نیاز این فرصت تمدید می‌شود» گفت: توصیه ما این است که مردم رای دادن را به ساعات انتهایی موکول...

سخنگوی شورای نگهبان: پایان زمان انتخابات ساعت 18 است / در صورت نیاز این فرصت تمدید می‌شود

ایسنا: سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه «فرآیند رای گیری بصورت روان در حال انجام است و از ۸ صبح تا زمان ۱۸ زمان قانونی رای گیری است که در صورت نیاز این فرصت تمدید می‌شود» گفت: توصیه ما این است که مردم رای دادن را به ساعات انتهایی موکول نکنند.
هادی طحان‌ نظیف عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان صبح جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در جریان برگزاری مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات در جمع خبرنگاران گفت: از ساعات قبل مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای تعیین ۴۵ کرسی باقی مانده آغاز شد و الحمدلله با مشکلات خاصی مواجه نبودیم و موارد جزیی که گزارش شده‌ است و با پیگیری همکاران ما در ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات پیگیری شده است.
وی اظهار کرد: فرآیند رای گیری بصورت روان در حال انجام است و از ۸ صبح تا زمان ۱۸ زمان قانونی رای گیری است که در صورت نیاز این فرصت تمدید می‌شود ولی توصیه ما این است که مردم رای دادن را به ساعات انتهایی موکول نکنند.
سخنگوی شورای نگهبان همچنین عنوان کرد: همکاران ما از طریق سامانه مردم ناظر در خدمت مردم شریف هستند و اگر مردم در جایی با مشکل و اختلالی مواجه شدند، می‌توانند از طریق این سامانه به اطلاع همکاران ما برسانند. بر اساس گزارشی که دقایقی قبل از این همکاران گرفتم به لطف خدا مشکل خاصی تاکنون وجود نداشته است.
لینک کوتاه کپی لینک

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

زمان انتخابات ریاست جمهوری تغییر کرد