علم‌الهدی: نامه رهبر انقلاب چراغ راه جنبش دانشجویان آمریکاست/ باید خدا به دلیل نعمت داشتن چنین رهبری شکر کرد


علم‌الهدی: نامه رهبر انقلاب چراغ راه جنبش دانشجویان آمریکاست/ باید خدا به دلیل نعمت داشتن چنین رهبری شکر کرد

اقتصاد نیوز :نماینده ولی فقیه و امام جمعه مشهد گفت: نامه چند سال پیش رهبر معظم رهبری خطاب به جوانان اروپا و آمریکا مبنای نهضت ضد صهیونیستی و ریشه جنبش‌های اعتراضی دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا است.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایرنا، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در خطبه های نماز جمعه مشهد افزود: رهبر معظم رهبری همانطور که در متن نامه اشاره فرموده‌اند، می‌دانستند که سیاستمداران این کشورها آگاهانه مسیر سیاست را از صداقت جدا می‌کنند.

وی تصریح کرد: امروز موضوع جنبش اعتراضی دانشجویان آمریکا به جنایات رژیم صهیونیستی به مسئله‌ای مهم تبدیل شده که از جنگ جهانی اول تاکنون سابقه نداشته است.

امام جمعه مشهد عنوان کرد: آمریکا به عنوان بزرگترین حامی رژیم صهیونیستی، اکنون در دل خود شاهد حرکت های توفنده جوانانی است که برای دفاع از مظلومیت به پا خواسته‌اند.

خبر مرتبط
روز سخت سازمان ملل/ آیا عضویت کامل فلسطین تأیید می‌شود؟

اقتصاد نیوز :مجمع عمومی سازمان ملل متحد امروز پیش‌نویس قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل را به رأی می‌گذارد.

وی خاطر نشان کرد: سرکوبی این دانشجویان معترض، حمایت دروغین غرب از آزادی بیان و دموکراسی را به وضوح مشخص کرده است.

آیت الله علم الهدی بیان کرد: این جنبش ها اثرات آن نامه مقام معظم رهبری به عنوان حجت امام زمان (عج) به جوانان غرب بود که در آن به موضوع فلسطین و مظلومیت مردم اشاره شده است.

وی گفت: قدرت نفوذ ایشان در جوانان غرب به گونه ای بود که در دانشگاه های آمریکا به زبان فارسی و به شیوه ملت ایران علیه اسرائیل شعار سر داده شد.

خبر مرتبط
پیام مهم مصر به حماس و تل‌آویو پس از توقف مذاکرات

اقتصاد نیوز :وزارت امور خارجه مصر از جنبش مقاومت اسلامی (حماس) و رژیم صهیونیستی خواست تا «انعطاف» نشان دهند و «در اسرع وقت» به آتش‌بس در غزه دست یابند که امکان تبادل اسرا بین ۲ طرف را فراهم کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنانش راه‌های مقابله با دشمن را «جنگیدن، تسلیم شدن و اقدامات بازدارنده» دانست و گفت: ایران روش سوم را در مقابله با دشمن برگزیده است و با اقدامات بازدارنده کاری کرده که دشمن جرات حمله به کشورمان را نداشته باشد.

وی ادامه داد: اکنون قدرت ایران در منطقه به گونه‌ای است که رییس جمهور فعلی آمریکا برخلاف ۲ رییس‌جمهور قبلی، دیگر حرفی از جنگ با ایران نمی‌زند.

آیت الله علم‌الهدی گفت: خدا را باید به دلیل نعمت داشتن چنین رهبری شکر کرد، چراکه این نعمت فراهم‌شدن ظهور امام زمان (عج) و رهبری ایشان بر مردم جهان را در بردارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آموزش پس انداز کردن به کودکان با 4 گام