استفاده از ظرفیت شرکت مس برای تقویت اقتصاد کشور


استفاده از ظرفیت شرکت مس برای تقویت اقتصاد کشور

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان گفت: شرکت ملی صنایع مس برای همه ایران بوده و باید از آن برای تقویت بنیه اقتصادی کشور استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان به همراه مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه از مجتمع معادن مس شهربابک بازدید کردند.

در بازدید از این مجتمع از پروژه‌های توسعه‌ای، واحدهای تغلیظ ۲ و ۳، همچنین پروژه‌ های در دست احداث این مجموعه بازدید شد و ضمن بررسی مسائل و مشکلات آنها مقرر شد؛ مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران با استفاده از تمام ظرفیت‌ های این شرکت نسبت به تسریع در شروع به کار این واحدها اقدامات لازم را انجام دهد.

امیر حسن‌ زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان گفت: شرکت ملی صنایع مس برای همه ایران بوده و متعلق به کرمان یا آذربایجان یا استان دیگری نیست، یک مجموعه ملی است و باید از آن برای تقویت بنیه اقتصادی کشور استفاده شود.

وی بر استفاده از ظرفیت شرکت ملی مس در راه‌ اندازی بازار و کاروانسرای مس در شهر کرمان، اتحاد و همدلی هرچه بیشتر مجموعه‌ های شرکت ملی مس در استان کرمان جهت تولید یک میلیون کاتد مس و تکمیل زنجیره ارزش مس در استان تاکید کرد.

حسن‌ زاده، خرید مجموعه‌ های معدنی از داخل استان و تامین نیاز این مجموعه‌ ها از ظرفیت‌ های استانی را هم مطرح کرد.

از دیگر مصوبات این جلسه بررسی مسائل معادن جدید شرکت ملی مس در استان کرمان در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید بررسی بود.

همچنین توسعه و تجهیز معادن چهارگنبد در دستور کار قرار گرفت.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

جدیدترین و جذابترین مدل‌های فنجان قهوه خوری لوکس و شیک