ضربات کاری حزب الله صدای صهیونیست‌ها را درآورد/ ادامه تحصن و تظاهرات همبستگی با مردم غزه در جهان


ضربات کاری حزب الله صدای صهیونیست‌ها را درآورد/ ادامه تحصن و تظاهرات همبستگی با مردم غزه در جهان
در حالی که بامداد امروز ( شنبه ) حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی از هوا و زمین علیه سراسر نوار غزه به ویژه شهر رفح ده‌ها شهید و زخمی برجای گذاشته است پاسخ کوبنده نیروهای حزب الله لبنان به...

در حالی که بامداد امروز ( شنبه ) حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی از هوا و زمین علیه سراسر نوار غزه به ویژه شهر رفح ده‌ها شهید و زخمی برجای گذاشته است پاسخ کوبنده نیروهای حزب الله لبنان به تجاوزات تل آویو باعث تشدید انتقادات داخلی در اراضی اشغالی شد.

برجای ماندن ده‌ها شهید در بمباران مناطق مسکونی غزه و رفح

خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی جنوب شهر خان یونس واقع در جنوب نوار غزه را بمباران کردند.

حملات هوایی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی علیه مناطق مختلف نوار غزه طی ساعات گذشته همچنان ادامه داشته است به طوری که این حملات شدید اردوگاه جبالیا در شمال این باریکه را هدف قرار داد.

رسانه‌های عربی همچنین گزارش دادند که جنگنده‌های رژیم اشغالگر قدس شهر رفح را هدف قرار دادند.

در جریان بمباران خانه‌های مسکونی در شرق الزوایده واقع در مرکز نوار غزه دست کم ۱۰ فلسطینی بی گناه به شهادت رسیدند.

محله الجنینه واقع در شرق شهر رفح نیز بامداد امروز( شنبه ) شاهد حملات هوایی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بود. بمباران خانه‌های اردوگاه المغازی در مرکز نوار غزه چندین شهید و زخمی برجای گذاشت.

هدف قرار دادن مناطق مسکونی دیرالبلح در نوار غزه دست کم ۲۰ شهید برجای گذاشت که پیکرهای آنها به بیمارستان شهدا الاقصی منتقل شدند.

علاوه بر حملات هوایی رژیم صهیونیستی، توپخانه این رژیم نیز بار دیگر بخش‌های مختلف نوار غزه به ویژه مناطق مرکزی و شرقی شهر رفح را هدف قرار داد.

ضربات کاری حزب الله صدای صهیونیست‌ها را درآورد

ضربات کاری حزب الله صدای صهیونیست‌ها را درآورد/ ادامه تحصن و تظاهرات همبستگی با مردم غزه در جهان

از سوی دیگر تشدید حملات سنگین نیروهای حزب الله لبنان علیه مناطق شمالی اراضی اشغالی باعث شده رسانه‌های عبری زبان از عملکرد تل آویو در این خصوص انتقاد کنند.

در همین راستا رسانه‌های صهیونیستی به نقل از رئیس شورای منطقه اشغالی مرگلیوت در بخش شمالی گزارش دادند: شهرک‌های شمالی در حال نابودی هستند و این مساله بر کسی پوشیده نیست.

وی در ادامه افزود: این شهرک‌ها تبدیل به خط درگیری در شمال اسرائیل شده اند و به دلیل جنگ کنونی با حزب الله لبنان در حال نابودی هستند.

رسانه‌های عبری به نقل از افسران ارشد رژیم صهیونیستی گزارش دادند: حملات حزب الله باعث برجای ماندن خساراتی در جبهه شمالی شده که می‌تواند بازگشت اسرائیلی‌ها را به این منطقه به تأخیر بیاندازد.

آنها تاکید کردند: به دلیل تشدید این حملات دیگر هیچ خانه‌ای در شمال اسرائیل برای بازگشت اسرائیلی‌ها باقی نخواهد ماند.

افسران ارشد رژیم صهیونیستی اذعان کردند: حزب الله لبنان به حملات اسرائیل به صورت حملات مستقیم پاسخ می‌دهد و خسارات گسترده‌ای در مناطق شمالی برجای می‌گذارد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اذعان کردند که طی چند ساعت ۵۵ موشک از جنوب لبنان به منطقه اشغالی کریات شمونه در شمال فلسطنی اشغالی شلیک شد.

واکنش امارات به درخواست تل آویو درباره غزه

این در حالی است که وزیر خارجه کشور امارات به سخنان بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر دعوت از این کشور برای شرکت در اداره به اصطلاح مدنی نوار غزه تحت اشغال تل آویو واکنش نشان داد.

به گزارش شبکه المیادین، وزیر خارجه امارات در این خصوص گفت: ما سخنان نتانیاهو درباره دعوت از امارات برای شرکت در این طرح را محکوم می‌کنیم.

وی اضافه کرد: ما هرگونه حرکتی را در مسیر طرح و برنامه‌های توجیه حضور اسرائیل در نوار غزه رد می‌کنیم.

پیش از این دفتر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی طرحی توهمی در خصوص نوار غزه ارائه داده بود که متشکل از سه مرحله است. رسانه‌های صهیونیستی با انتشار این طرح مدعی شدند که هدف از آن شکوفایی نوار غزه به عنوان بخشی از زیر ساخت‌های منطقه‌ای توافقنامه‌های عادی سازی روابط و رهایی یافتن از خطر به اصطلاح «حضور ایران در این منطقه» است.

وقوع درگیری و آتش سوزی در جریان حمله صهیونیست‌ها به کرانه باختری

نظامیان متجاوز رژیم صهیونیستی بامداد امروز به خانه‌های فلسطینی‌ها در کرانه باختری حمله کرده و باعث ایجاد ترس و وحشت در میان آنها شدند.

شبکه فلسطین الیوم گزارش داد که نظامیان صهیونیست با یورش به منطقه فقوعه واقع در شمال شرق شهر جنین چند جوان فلسطینی را بازداشت کردند.

در جریان حمله به منطقه جلبون در شرق این شهر نیز چند فلسطینی بازداشت شدند. نظامیان صهیونیست به محله جعیدی در شهر قلقیلیه نیز یورش بردند. چند فلسطینی از جمله یک اسیر آزاد شده به همراه همسرش در جریان این حمله عناصر صهیونیست مجدداً بازداشت شدند.

علاوه بر این خبرنگار شبکه الجزیره گزارش داد که شهرک نشینان صهیونیست به زمین‌های کشاورزی و باغ‌های فلسطینی‌ها در روستای المغیر واقع در شرق رام الله حمله کردند.

این صهیونیست‌های وحشی در حملات بامدادی خود درخت‌های زیتون و زمین‌های کشاورزی فلسطینی‌ها را در منطقه مذکور به آتش کشیدند.

در جریان حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری نیروهای مقاومت فلسطین ایست بازرسی منطقه جبل جرزیم در جنوب شهر نابلس را هدف قرار دادند.

ضرب شست دستگاه اطلاعاتی یمن به شبکه جاسوسی اسرائیل

همزمان با آغاز مرحله چهارم تشدید تنش نیروهای مسلح یمن با رژیم صهیونیستی، دستگاه های اطلاعاتی یمن از شناسایی و دستگیری یک شبکه جاسوسی رژیم صهیونیستی که مسئولیت جمع آوری اطلاعات از توان موشکی و پهپادی یمن را برعهده داشت، خبر داد.

به گزارش سایت عربی ، همزمان با آغاز حملات ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه رفح، ارتش یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید تنش با رژیم صهیونیستی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین خبر داد.

اما از سوی دیگر همزمان با آغاز مرحله چهارم نبرد نیروهای مسلح یمن با رژیم صهیونیستی در حمایت از مقاومت غزه، دستگاه اطلاعاتی یمن موفق شد تا یک هسته جاسوسی صهیونیستی- آمریکایی در خاک یمن را شناسایی و دستگیر نماید.

نقش یمن در تداوم محاصره دریایی رژیم صهیونیستی سبب شد تا آمریکا و اسرائیل با به کارگیری شبکه مزدوران محلی مأموریت جمع‌آوری اطلاعات از نیروی دریایی و توانمندی‌های موشکی یمن را به آنها واگذار کنند.

سرهنگ «نجیب العنسی»، مسئول رسانه های جنگی یمن گفت: همزمان با ورود نیروهای مسلح یمن به نبرد طوفان الاقصی یک شبکه از نیروهای مزدور در سواحل غربی یمن تحت هدایت یک افسر اطلاعاتی امارات فعال شد تا نقاط شلیک موشک و استقرار نیروی دریایی یمن را شناسایی و در اختیار

رژیم اسرائیل به دنبال کوچ اجباری فلسطینی‌ها از غزه است

نماینده دائم مصر در سازمان ملل گفت: آنچه ماشین کشتار رژیم اسرائیل از جنایت‌ها علیه بشریت در غزه مرتکب شده است به ایجاد نسل خشمگین عرب منجر خواهد شد.

به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره‌،«اسامه عبد الخالق» گفت: اسرائیل به دنبال آن است که فلسطینی‌ها را مجبور کند به اجبار از غزه کوچ کنند.

ادامه تحصن و تظاهرات همبستگی با مردم غزه در جهان

پلیس آمریکا با تجهیزات ضد شورش و استفاده از گاز اشک آور به دانشجویان در دانشگاه آریزونا یورش برد و دو نفر را بازداشت کرد.

دانشجویان دانشگاه ژنو سوئیس پرچم فلسطین را برافراشتند

کانال تلگرامی خبرگزاری شهاب عکسی از برافراشته شدن پرچم فلسطین در یکی از ساختمان‌های دانشگاه ژنو در کشور سوئیس منتشر کرد.

تعدادی از اساتید و دانشجویان آمریکایی اعتصاب غذا کردند

کانال تلگرامی شبکه فلسطین الیوم تصاویری از اساتید و دانشجویان دانشگاه پرینستون در ایالت نیوجرسی آمریکا منتشر کرد که برای اعلام همبستگی با دانشجویانی که برای همبستگی با غزه و فلسطین پنج روز است در اعتصاب غذا هستند، به مدت ۲۴ ساعت اعتصاب غذا کرده اند.

اعتصابات دانشجویان میلانو علیه جنگ غزه

به گزارش کانال تلگرامی سما دانشجویان دانشگاه میلانو در ایتالیا هم به اعتراضات دانشجویی علیه جنگ غزه پیوستند.

دانشجویان دانشگاه پورتوریکو پرچم فلسطین را برافراشتند

به گزارش کانال تلگرامی قدس دانشجویان دانشگاه پورتوریکو به جای پرچم آمریکا پرچم فلسطین را بر فراز دانشگاه خود به اهتزاز درآوردند.

پلیس آمریکا کمپ هواداران فلسطین را در دانشگاه ام آی تی برچید

به گزارش خبرگزاری فرانسه، پلیس آمریکا یک کمپ معترضان حامی فلسطین را در دانشگاه ام آی تی (موسسه فناوری ماساچوست) برچید.

تظاهرات گسترده اردنی‌ها در حمایت از فلسطینیان و محکومیت تجاوز به رفح

شمار زیادی از شهروندان اردنی با برگزاری تظاهرات گسترده در امان پایتخت این کشور تجاوز رژیم صهیونیستی به رفح را محکوم کردند.

تظاهرات در برابر کنسولگری رژیم اشغالگر در استانبول

کانال تلگرامی الرساله تصاویری از تظاهرات در برابر کنسولگری رژیم اشغالگر در استانبول در مخالفت با جنگ غزه منتشر کرد.

تصاویر اردوگاه همبستگی با فلسطین در توکیو

کانال تلگرامی قدس تصاویری از اردوگاه اعلام همبستگی با فلسطین در دانشگاه توکیو در ژاپن منتشر کرد.


ضربات کاری حزب الله صدای صهیونیست‌ها را درآورد/ ادامه تحصن و تظاهرات همبستگی با مردم غزه در جهان
روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته