نولوس یعنی چه؟ Nullos کیست؟


نولوس یعنی چه؟ Nullos کیست؟

نولوس به زبان ساده یعنی «اصلاح و ناقص کردن دستگاه تناسلی» در میان مردان که جدیدا در اروپا رواج یافته است.

به گزارش تجارت‌نیوز، فکر بریدن اندام تناسلی مشمئزکننده است اما این روزها برخی مردان اروپایی به این فکر افتاده‌اند!

نولوس از تفکر هنرمندان ژاپنی الهام گرفته شده و هدف آن «اخته‌سازی» و از بین بردن و ناقص کردن اندام تناسلی مردانه و بیضه‌هاست. نولوس درواقع نوعی خواجه‌سازی و عقیم‌سازی جنسی است.

در سال ۲۰۱۲ یک هنرمند ژاپنی به نام مائو سوگیاما پس از برداشتن اندام تناسلی‌اش، با آنها آشپزی کرد و غذاها را به قیمت 800 پوند فروخت! گفته می شود که این گروه به عنوان "Nullos" - مخفف ابطال دستگاه تناسلی - از طریق انجمن‌های آنلاین با یکدیگر ملاقات می‌کنند. به افرادی که اندام جنسی را از بین می‌برند «کاتر» گفته می‌شود. معمولا این افراد دارای سابقه پزشکی هستند.

نولوس‌ها دو گروه هستند، گروه اول کسانی هستند که بی‌سر و صدا اقدام به عقیم‌سازی خود می‌کنند و گروه دیگر، افرادی هستند که هنگام عمل این کار، آن را به صورت زنده در دارک وب و اینترنت پخش می‌کنند.

در همین زمینه، رهبر یک دسته معتقدان به فرهنگ «اصلاح بدن» که اندام تناسلی مردان را می‌برید و ویدئوهایش را در وب‌سایت خود می‌گذاشت روز پنجشنبه ۹ مه (۲۰ اردیبهشت) در دادگاهی در لندن به دستکم ۲۲ سال زندان محکوم شد.

«ماریوس گوستاوسون»، اهل نروژ، در چندین جراحی بسیار خطرناک اخته‌سازی که شامل برداشتن آلت تناسلی یا بیضه‌های مردان داوطلب می‌شده شرکت داشته است.

گوستاوسون متهم شده بود که برخی از مراحل این جراحی‌ها را تصویربرداری می‌کرده و فیلم آنها را در وب سایت خودش که ۲۳ هزار کاربر داشته در معرض فروش می‌گذاشته است. به گفته مقامات قضایی، وی بین سال‌های ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۱ از محل فروش این ویدئو‌ها بیش از ۳۰۰ هزار دلار درآمد کسب کرده است.

به اشتراک گذاری


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

توسعه سواحل مکران متناسب با ظرفیت این منطقه نیست