5 کشته و زخمی در 3 تصادف هولناک در پایتخت


5 کشته و زخمی در  3 تصادف هولناک در پایتخت

به گزارش رکنا، سرهنگ رابعه جوانبخت گفت : در دو روز گذشته در شهر تهران دو تصادف فوتی و یک تصادف منجر به جرح با دو مصدوم به وقوع پیوست که نتیجه بی احتیاطی و عدم توجه به جلو از سوی رانندگان بی...

به گزارش رکنا، سرهنگ رابعه جوانبخت گفت : در دو روز گذشته در شهر تهران دو تصادف فوتی و یک تصادف منجر به جرح با دو مصدوم به وقوع پیوست که نتیجه بی احتیاطی و عدم توجه به جلو از سوی رانندگان بی احتیاط بود؛

تصادف جرحی با 2 نفر مصدوم در خیابان آزادی

سرهنگ جوانبخت گفت : در ساعت 06:30 تقاطع توحید آزادی یک دستگاه موتورسیکلت با سواری 206 برخورد که منجر به مصدومیت راکب و ترک نشین موتور سیکلت و خسارت به خودروی 207 گردید که مصدومان توسط تیم های اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند .

تصادف مرگبار در خیابان قزوین

وی ادامه داد : همچنین در ساعت 21:55 شب گذشته در مسیر خیابان قزوین به سمت غرب،بعد از کاظمی داخل لاین ویژه یک وسیله(متواری)با عابر(مرد )برخورد که متاسفانه عابر دردم فوت میگردد .

تصادف فوتی در جلال واژگونی موتورسیکلت

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت : تصادف سوم در ساعت 23:30 شب گذشته نیز در جلال به غرب،پل نصر روی داد که در آن یکدستگاه موتورسیکلت کاوازاکی250 واژگون می گردد و متاسفانه راننده دردم فوت و ترک نشین آن توسط اورژانس منتقل گردید.

در حادثه جرحی اول تیم های منطقه 10 ، در تصادف فوتی دوم تیم های منطقه 17 و در تصادف فوتی و جرحی سوم تیم های منطقه 6 پلیس راهور تهران بزرگ بلافاصله در محل حاضر و نسبت به بررسی صحنه تصادف و ایمن سازی محل اقدام کردند .

سرهنگ جوانبخت در خصوص مجازات فرار از صحنه حادثه ماده ۷۱۹ قانون مجازات اسلامی گفت : هر گاه مصدوم احتیاج به کمک فوری داشته و راننده با وجود امکان رساندن مصدوم به مراکز درمانی و یا استمداد از مأمورین انتظامی از این کار خودداری کند و یا به منظور فرار از تعقیب، محل حادثه را ترک و مصدوم را رها کند حسب مورد به بیش از دو سوم حداکثر مجازات مذکور در مواد ۷۱۴ و ۷۱۵ و ۷۱۶ این قانون محکوم خواهد شد و دادگاه نمی‌تواند در مورد این ماده تخفیف قائل شود.

وی از رانندگان خواست حین رانندگی تمام حواس و تمرکز خود را فقط به این امر اختصاص داده و از صحبت با تلفن همراه و خوردن و آشامیدن حین رانندگی جدا پرهیز نمایند تا شاهد اینگونه حوادث تلخ نباشیم .


5 کشته و زخمی در  3 تصادف هولناک در پایتخت

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

لحظه وحشتناک اشتباه یک راننده و وقوع تصادف زنجیره‌ای فاجعه‌بار