فصل دوم سریال شوگان ساخته خواهد شد


فصل دوم سریال شوگان ساخته خواهد شد
هیرویوکی سانادا، ستاره شوگان و بازیگر نقش توراناگا، قرارداد بازگشت برای فصل 2 را امضا کرده است. با این خبر، احتمال ساخت فصل‌ دوم سریال بیش از پیش شد.

وقت صبح- شوگان از پربیننده‌ترین سریال شبکه FX (شبکه تلویزیونی سازنده شوگان) تا به حال بوده است و احتمالاً امسال نامزد چند جایزه امی (معادل اسکار برای سریال‌های تلویزیونی) خواهد شد. بنابراین با توجه موفقیت‌های بدست آمده، به نظر می‌رسد که علیرغم رسیدن به یک نقطه پایانی منطقی و اقتباس از کل کتابی که براساس آن ساخته شده است، ممکن است واقعاً فصل 2 در راه باشد.

ددلاین گزارش می‌دهد که هیرویوکی سانادا، ستاره شوگان، قرارداد بازگشت برای فصل 2 را امضا کرده است، اتفاقی که سریال را از یک مینی سریال به یک درام معمولی تغییر می‌دهد. بیشتر مخاطبان فکر نمی‌کردند که این اتفاق بیفتد. با توجه به اینکه مونتاژ و انتشار این فصل بیشتر از یک دهه طول کشید و با اقتباسی از کل کتاب منبع صورت گرفت، آنها برای ادامه سریال، یک خط داستانی جدید با شخصیت‌های بازمانده خواهند داشت.

شوگان (1)

البته با توجه به اجرای نقشه توراناگا که شامل جنگ کشتار دسته جمعی نمی‌شد، در پایان فصل اول، برخی از شخصیت‌های اصلی باقی مانده‌اند. اما کاراکتر تاثیرگذار ماریکو با بازی آنا ساوای کشته شد و جرقه پیروزی نهایی توراناگا شد و کاراکتر یابوشیگه با بازی تادانوبا آسانو به دلیل خیانت اعدام شد. این دو تا از برجسته‌ترین شخصیت‌های سریال بودند. اما بدون شک باید منتظر دیگر بازیگران اصلی مانند هیرویوکی سانادا در نقش توراناگا و کازمو جارویس در نقش جان بلکثورن (آنجین) و احتمالاً تاکههیرو هیرا در نقش ایشیدو باشیم.

ماریکوساما-در-شوگان (2)

ادامه سریال ریسک موفقیت زیادی خواهد داشت و بایستی سازندگان آن را بپذیرند. آنها نیمی از بازیگران با استعداد خود را از دست داده‌اند و بدون هیچ منبع اقتباسی باید ادامه دهند. فصل اول شوگان، تمام کتاب شوگان جیمز کلاول را شامل می‌شد. در حالی که کلاول کتاب‌های دیگری را در مجموعه «حماسه‌ آسیایی» نوشت، اما آنها در مکان‌ها و دوره‌های زمانی مختلف اتفاق افتاده‌اند و هیچ‌کدام داستان شوگان را ادامه ندادند. جیمز کلاول هم در سال 1994 درگذشت، بنابراین آنها نمی‌توانند با او برای داستان‌های آینده مشورت کنند.

ما واقعاً می‌خواهیم فصل دیگری از شوگان را ببینیم، اما به شرطی که فصل دوم بتواند موفقیت فصل اول را ادامه دهد و داستان جذابیت بماند. اکنون بنظر می‌رسد توراناگا قدرت را در اختیار دارد و می‌تواند شوگان شود.اما واقعاً نمی‌دانیم که ادامه داستان به کدام سمت خواهد رفت. سازندگان ممکن است یک گذر زمان به جلو انجام دهند تا چیزهایی مانند رسیدن وارث به سن بلوغ را ببینیم...

منبع: forbes.com

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته