خرماهای تریاکی به مقصد نرسید / جاسازی ماهرانه بود + جزییات


خرماهای تریاکی به مقصد نرسید / جاسازی ماهرانه بود + جزییات
به گزارش رکنا، سرهنگ حسین زلفخانی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران با اشاره به کشف و برخورد با عوامل توزیع مواد مخدر گفت: در پی رصد اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مبنی...

به گزارش رکنا، سرهنگ حسین زلفخانی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران با اشاره به کشف و برخورد با عوامل توزیع مواد مخدر گفت: در پی رصد اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مبنی بر جابه‌جایی مواد مخدر در جاده شهریار، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی محورهای مواصلاتی به یک خودروی وانت مزدا مشکوک، با هماهنگی قضائی دستور توقف را دادند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران تصریح کرد: در بازرسی از خودروی وانت قاچاقچی مواد، مقدار 43 کیلو و 450 گرم تریاک که در پوشش بار خرما قرار داده شده بود کشف و متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

سرهنگ زلفخانی گفت: در اجرای طرح‌های آرامش در شهر و جمع‌آوری معتادان متجاهر، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران پس از اخذ دستور قضائی نسبت به جمع‌آوری معتادان متجاهر و پرخطر در غرب استان تهران اقدام کردند.

وی افزود: در اجرای این طرح، پلیس با رعایت موازین شرعی و قانونی و رعایت حقوق شهروندی وارد عمل شده و با ورود به محل‌های پاتوق افراد معتاد متجاهر و کارتن‌خواب که باعث سلب آسایش عموم شهروندان شده بودند آن‌ها را جمع‌آوری کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران تصریح کرد: در اجرای این طرح، در 24 ساعت گذشته تعداد 564 نفر معتاد متجاهر و کارتن‌خواب از سطح شهرستان‌های غرب استان تهران جمع‌آوری و برای بهبود وضعیت و همچنین ترک اعتیاد به مرکز ترک اعتیاد انتقال داده شدند.

وی با بیان اینکه در اجرای طرح‌های آرامش در شهر، 9 قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند، عنوان داشت: در اجرای این طرح، 184 خرده‌فروش و 147 کیلو و 671 گرم انواع مواد مخدر نیز کشف شد.

سرهنگ زلفخانی در پایان خاطرنشان کرد: اولویت اصلی پلیس مبارزه با مواد مخدر، برخورد قاطعانه با قاچاقچیان مواد مخدر بوده و شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیتی در این راستا، موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام کنند.


خرماهای تریاکی به مقصد نرسید / جاسازی ماهرانه بود + جزییات

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته