آرامستان جدید در شرق تهران خواهد بود


آرامستان جدید در شرق تهران خواهد بود

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران گفت: ۴ نقطه برای احداث آرامستان در نظر گرفته شده که یک نقطه در شرق تهران قطعی شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، امروز همزمان با یکصد و بیستمین پویش امید و افتخار، مراسم افتتاح ۴ بازار میوه و تره بار در مناطق ۲۲،۶،۹ و ۱۱ با حضور حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، مهدی بختیاری زاده مدیرعامل سازمان مدیریت میادین و میوه و تره بار شهرداری تهران، موسوی شهردار منطقه ۱، و مسعود نصرتی شهردار منطقه ۲۲ انجام شد.

حسین نظری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران امروز در این مراسم یا بیان اینکه همزمان با منطقه ۲۲، در مناطق ۶،۹و ۱۱ هم ۳ بازار میوه و تره بار افتتاح شد، گفت: انشالله تا پایان سال ۴۰ بازار میوه و تره بار با معماری ایرانی و اسلامی افتتاح خواهد شد.

وی تاکید کرد: در میادین میوه و تره بار با رفتار خوب باید با شهروندان برخورد شود و کیفیت و قیمت محصولات نیز باید مطلوب باشد.

نظری در خصوص شرایط احداث میادین تصریح کرد: شهرداران مناطق نیاز سنجی محلی را انجام می‌دهند و با سازمان میادین تعامل می‌کنند البته ظرفیت زمین و موضوعات دیگر در احداث میادین و میوه تره مؤثر است.

منبع : مهر
به اشتراک گذاری

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

نرده راه پله و درب آکاردئونی با کیفیت چه ویژگی دارد؟ لیست قیمت سال 1400