آپدیت HyperOS برای گوشی‌های سری شیائومی Mi 11X منتشر شد


آپدیت HyperOS برای گوشی‌های سری شیائومی Mi 11X منتشر شدتوسط امیرکیوان گوهری / اردیبهشت ۲۲, ۱۴۰۳ / 2 دقیقه برای مطالعه کمپانی شیائومی با معرفی رابط کاربری اختصاصی جدید خود موسوم به HyperOS...

آپدیت HyperOS برای گوشی‌های سری شیائومی Mi 11X منتشر شد
آپدیت HyperOS برای گوشی‌های سری شیائومی Mi 11X منتشر شد
توسط / / 2 دقیقه برای مطالعه

کمپانی شیائومی با معرفی رابط کاربری اختصاصی جدید خود موسوم به HyperOS سروصدای زیادی به‌راه انداخت. اکنون این برند چینی به انتشار به‌روزرسانی جدید برای تعداد بیش‌تری از دستگاه‌های خود ادامه می‌دهد.

شیائومی Mi 11X و شیائومی Mi 11X پرو از جمله دستگاه‌هایی هستند که اخیرا آپدیت HyperOS را دریافت کرده‌اند. این دو گوشی هوشمند اساسا مدل‌های ری‌برند شده ردمی K40 و ردمی K40 پرو محسوب می‌شوند. ردمی K40 که با نام پوکو F3 در بازارهای جهانی عرضه می‌شود؛ در بازار هندوستان نیز با نام تجاری شیائومی Mi 11X به فروش می‌رسد.

آپدیت HyperOS برای گوشی‌های شیائومی Mi 11X و شیائومی Mi 11X پرو به‌ترتیب از شماره ساخت OS1.0.1.0.TKHINXM و OS1.0.1.0.UKKINXM استفاده می‌کند. شیائومی Mi 11X آپدیت HyperOS مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 13 را دریافت نموده و شیائومی Mi 11X پرو از آپدیت HyperOS بر پایه سیستم‌عامل اندروید 14 بهره‌مند می‌شود.

این اختلاف از تفاوت در پردازنده‌های مورد استفاده برای دو دستگاه ناشی می‌شود. شیائومی Mi 11X مجهز به تراشه اسنپدراگون 870 است؛ در حالی‌که مدل Mi 11X پرو از تراشه اسنپدراگون 888 کوالکام استفاده می‌کند. اسنپدراگون 888 تراشه به‌روزتری به‌شمار رفته و این موضوع به شایستگی دستگاه برای دریافت آپدیت اندروید 14 کمک کرده است.

آپدیت HyperOS برای گوشی‌های سری شیائومی Mi 11X منتشر شد
آپدیت HyperOS برای گوشی‌های سری شیائومی Mi 11X منتشر شد

با این‌حال کاربران شیائومی Mi 11X نیز نبایستی نگران باشند؛ چرا که بهینه‌سازی‌های مربوط به HyperOS در به‌روزرسانی جدید گنجانده شده است. آپدیت ارائه شده برای شیائومی Mi 11X شامل پچ امنیتی ماه مارس 2024 است؛ در حالی‌که به‌روزرسانی شیائومی Mi 11X پرو پچ امنیتی ماه آوریل 2024 را در خود جای داده است.

آپدیت عرضه شده برای شیائومی Mi 11X از حجم 1.6 گیگابایتی برخوردار است؛ اما آپدیت شیائومی Mi 11X پرو به‌دلیل بهره‌مندی از جدیدترین نسخه اندروید دارای حجمی بسیار بزرگ‌تر معادل با 4.8 گیگابایت است. این آپدیت‌ها آخرین به‌روزرسانی‌های عرضه شده برای سری شیائومی Mi 11X به‌شمار می‌روند؛ بنابراین کاربران این گوشی‌ها احتمالا در آینده بایستی از رام‌های سفارشی (کاستوم) استفاده کنند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

جزئیات قیمتی انگشتر هوشمند گلکسی رینگ سامسونگ فاش شد