6 نفر در رابطه با آتش‌سوزی انبار کارخانه مدیران خودرو بم تحت تعقیب قضایی قرار گرفتند


6 نفر در رابطه با آتش‌سوزی انبار کارخانه مدیران خودرو بم تحت تعقیب قضایی قرار گرفتند

به گزارش رکنا، معین افشاری روز شنبه در تشریح جزئیات این خبر گفت: پس از کسب گزارشی مبنی بر آتش سوزی در قسمتی از کارخانه مدیران خودرو، بلافاصله قاضی عظیمی، رئیس شعبه دوم دادگاه عمومی بروات و...

به گزارش رکنا، معین افشاری روز شنبه در تشریح جزئیات این خبر گفت: پس از کسب گزارشی مبنی بر آتش سوزی در قسمتی از کارخانه مدیران خودرو، بلافاصله قاضی عظیمی، رئیس شعبه دوم دادگاه عمومی بروات و معاون اینجانب در محل حادثه حاضر و تحقیقات اولیه آغاز شد.

این مقام قضایی با اشاره به اینکه این آتش سوزی هیچگونه آسیب انسانی در پی نداشته نداشته و صرفا خسارات وارده مالی بوده است، افزود: در این رابطه پرونده قضایی تشکیل شد و ۶ متهم تحت تعقیب قضایی قرار گرفته‌اند.

افشاری با اشاره به اینکه علت وقوع حریق در انبار کارخانه مدیران خودرو در دست تحقیق و نیازمند کار کارشناسی و بررسی بیشتر است، خاطرنشان کرد: با ورود دستگاه قضایی و همت مسئولان ارگ و کارخانه مدیران خودرو و اقدام به موقع و همه جانبه از سوی ماموران آتش نشانی از شهرهای مجاور، آتش سریعا مهار و از سرایت به سایر قسمت های کارخانه جلوگیری شد.

وی خطاب به مدیران کارخانه ها و تولیدی ها تصریح کرد: بایستی مسئولان کارخانه ها و شرکت های تولیدی نکات ایمنی و تامین امنیت کامل محیط کار را مورد توجه قرار دهند تا از بروز حوادث ناگوار مشابه پیشگیری شود.

رئیس حوزه قضایی بخش بروات هشدار داد: در صورت محرز شدن قصور و کوتاهی در وقوع این حادثه، با مدیران و کارکنانی که مرتکب ترک فعل شده باشند برخورد قضایی خواهد شد.

به گزارش ایلنا، ۱۹ اردیبهشت سال جاری در ساعت ۷:۳۰ حریقی در پنج هزار متر مربع مساحت از انبار ضایعات کارخانه مدیران خودرو بم واقع در منطقه ارگ جدید رخ داد که پس از پنج ساعت مهار تلاش آتش نشانان مهار شد و با وجود حجم زیاد آتش در این کارخانه اما خسارت جانی نداشت.

۱۵ خودرو و ۱۵۰ آتش‌نشان با تجهیزات کامل به صورت مستقیم درگیر اطفای حریق بودند.

خودروسازی مدیران خودرو در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم در حال فعالیت است و بارها انبار ضایعات خودروسازی های منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم دچار حریق شده است.


6 نفر در رابطه با آتش‌سوزی انبار کارخانه مدیران خودرو بم تحت تعقیب قضایی قرار گرفتند

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ببینید | تصاویر تازه از آتش‌سوزی پژو 405 در شهر ملکشاهی