رهبر جمهوری دونتسک بعید نمی داند که غرب زلنسکی را "سر به نیست" کند


رهبر جمهوری دونتسک بعید نمی داند که غرب زلنسکی را
دنیس پوشیلین، رئیس جمهوری خلق دونتسک بعید ندانست که غرب ولادیمیر زلنسکی، رهبر اوکراین را که پس از 20 مه مشروعیت خود را از دست می دهد، "سر به نیست" و نابود کند، اما گفت امکان وقوع کودتای نظامی در اوکراین نیز وجود دارد.
به گزارش اسپوتنیک، دنیس پوشیلین گفت: " به این ترتیب با تغییر نام خانوادگی و افراد در اوکراین، وضعیت در این کشور تغییر چندانی نخواهد کرد، در اینجا اراده غرب و کشورهای غربی نقش غالب دارد. من به نوبه خود معتقدم که سرنوشت زلنسکی در هر صورت خوب نخواهد بود. تا حد امکان و در حدی که موثر تلقی شود، از او استفاده خواهند کرد. خب، سپس گزینه های معینی وجود دارد - حذف او در نتیجه نوعی کودتای درخشان و زیبا و به طوری که برای گمراهان به نوعی نشاط آور باشد. من در مورد ساکنان بقیه اوکراین صحبت می کنم که هنوز در تلاش هستند و امیدوارند اقدامات خوبی از طرف غرب، از ایالات متحده، نسبت به آنها انجام شود. یعنی این یک طرف پیشرفت رویدادها در رابطه با زلنسکی است. اما من همچنین بعید نمی دانم که برای سر به نیست کردن وی تلاش شده و بعد ما روسیه را به این کار متهم کنند."
انتخابات ریاست جمهوری اوکراین قرار بود در 31 مارس 2024 انجام و مراسم تحلیف رئیس جمهور جدید در ماه مه برگزار شود. اما انتخابات به دلیل حکومت نظامی و بسیج عمومی لغو شد. زلنسکی با تاکید بر اینکه بحث درباره این موضوع باید به پایان برسد، گفت که اکنون برای انتخابات "زمان مناسبی" نیست. به گفته سخنگوی مطبوعاتی دیمیتری پسکوف، رئیس‌جمهور روسیه، کرملین وضعیت را در رابطه با پایان دوره ریاست جمهوری زلنسکی در ماه مه تحلیل خواهد کرد تا موضع خود را اعلام کند.

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته