کشف یک آسیب‌پذیری خطرناک جدید در کروم؛ مرورگرتان را همین حالا آپدیت کنید!


کشف یک آسیب‌پذیری خطرناک جدید در کروم؛ مرورگرتان را همین حالا آپدیت کنید!
گوگل یک آپدیت امنیتی مهم برای کروم منتشر کرده و در بخش توضیحات آن به آسیب‌پذیری روز صفر جدیدی اشاره کرده است. این آسیب‌پذیری در صورت عدم آپدیت می‌تواند به هکر اجازه دهد که از رایانه شما سوءاستفاده کرده یا به آن آسیب وارد کند. گوگل به...

گوگل یک آپدیت امنیتی مهم برای کروم منتشر کرده و در بخش توضیحات آن به آسیب‌پذیری روز صفر جدیدی اشاره کرده است. این آسیب‌پذیری در صورت عدم آپدیت می‌تواند به هکر اجازه دهد که از رایانه شما سوءاستفاده کرده یا به آن آسیب وارد کند.

گوگل به تازگی یک آپدیت امنیتی بسیار مهم برای مرورگر کروم منتشر کرده است. این آپدیت برای رفع آسیب‌پذیری نقص روز صفر (zero-day flaw) جدیدی است که CVE-2024-4671 نام‌گذاری شده و از کامپوننت‌های بصری این مرورگر سوءاستفاده می‌کند.

کشف یک آسیب‌پذیری خطرناک جدید در کروم به نام CVE-2024-4671

کامپوننت‌های بصری کروم بخشی از این مرورگر هستند که مسئولیت رندر و نمایش محتوا را برعهده دارند.

طبق بیانیه منتشر شده توسط گوگل، این آسیب‌پذیری به هکرها اجازه می‌دهد تا به حافظه خارج از محدوده دسترسی پیدا کرده و از آن سوءاستفاده کنند. به عبارت ساده‌تر، در صورت سوءاستفاده از این آسیب‌پذیری و مشاهده وب‌سایت یا محتوای مخرب، هکرها می‌تواند به رایانه شما آسیب وارد کرده یا با اجرای کدهای گوناگون کنترل آن را به دست بگیرد.

کشف یک آسیب‌پذیری خطرناک جدید در کروم به نام CVE-2024-4671

آسیب‌پذیری خطرناک کروم روی تمام سیستم‌عامل‌ها عمل می‌کند

متأسفانه سیستم‌عامل مورد استفاده توسط کاربر هیچ تأثیری بر روی این آسیب‌پذیری نداشته و مهم نیست که شما کاربر ویندوز، لینوکس یا macOS باشید؛ این حفره امنیتی می‌تواند برایتان بسیار خطرناک باشد.

در همین رابطه بخوانید:

- کشف آسیب پذیری خطرناک تلگرام که کنترل کامل سیستم شما را به هکرها می‌دهد
- کشف آسیب پذیری خطرناک و غیر قابل رفع Downfall در صدها مدل پردازنده اینتل

به گزارش وب‌سایت خبری MSN، آسیب‌پذیری مورد بحث ابتدا توسط یک محقق ناشناس کشف و در مدت کوتاهی به گوگل اعلام شد. این مورد پنجمین آسیب‌پذیری روز صفر برای مرورگر کروم محسوب می‌شود که در سال جاری توسط گوگل برطرف شده است.


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته