اولویت دولت حل مسائل زمین مانده استان‌ها است


اولویت دولت حل مسائل زمین مانده استان‌ها است

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، با اشاره به اینکه اولویت دولت مردمی سیزدهم حل مسائل زمین مانده استان‌ها است، گفت: با هم‌افزایی ستاد با استان‌ها و بکاری گیری ظرفیت‌های سایر دستگاه‌ها، مسئله‌های بر زمین مانده در استان‌ها با سرعت بیشتر برطرف شود.

اولویت دولت حل مسائل زمین مانده استان‌ها است

به گزارش ایران اکونومیست از سازمان برنامه و بودجه، «داود منظور»، در همایش یک‌روزه رؤسای سازمان‌های مدیریت و برنامه‌ریزی استان‌ها و سازمان‌های تابعه سازمان برنامه و بودجه کشور با رویکرد جهش تولید با مشارکت مردم، اظهار داشت: اجرای پروژه‌های اولویت‌دار و توجه ویژه به مسائل اساسی در سطح استانی و ملی در اولویت کارها قرار بگیرد، به عنوان نمونه نقاط حادثه‌خیز محورهای حمل و نقل، تامین به‌موقع داروهای خاص و موضوعات اساسی از این قبیل را به طور کلی رفع کرده و نسبت به برطرف کردن مشکلات مردم اهتمام ویژه داشته باشید.

شیوه تصمیم‌سازی خردمندانه با خرد جمعی

معاون رئیس جمهور با اعلام اینکه به تسریع در تأمین مالی و تکمیل پروژه‌های عمرانی اهتمام بیشتری شود، افزود: سازمان برنامه و بودجه در سال جاری به همه تعهدهای خود در تخصیص اعتبار صد درصد عمل می‌کند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: هدف ما از برگزاری این جلسات به اشتراک گذاشتن نوآوری‌ها، خلاقیت‌ها و استفاده از خرد جمعی در خدمت‌رسانی به مردم است.

وی ادامه داد: اشتراک اطلاعات کمک می‌کند ظرفیت برنامه‌ریزی و اثرگذاری سازمان برنامه بودجه مضاعف شود.

اولویت دولت حل مسائل زمین مانده استان‌ها است

منظور با اشاره به اینکه آقای رئیس جمهور به ظرفیت برنامه‌ریزی و نقش نظارتی سازمان برنامه و بودجه عنایت دارند و همچنین معتقد هستند سازمان برنامه باید در حل مسائل کشور نقش مؤثر داشته باشد، تصریح کرد: هر چند اقدامات و کارهای خوبی در سازمان انجام شده و باعث دلگرمی و امیدآفرین است؛ اما چنین نگاهی به سازمان مسئولیت‌ها و وظایف ما را دوچندان کرده است، لذا با تلاش مضاعف مسیر پیشرفت با سرعت بیشتر طی شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه افزود: با هم‌افزایی ستاد سازمان با استان‌ها و بکاری گیری ظرفیت‌های سایر دستگاه‌ها، مسئله‌های بر زمین مانده در استان‌ها با سرعت بیشتر برطرف شود.

منظور تاکید کرد: برخی فرایندها که مشکل دارد سریع‌تر اصلاح شود تا گره‌گشای کار مردم شود.

در این همایش یک‌روزه، رؤسای سازمان‌های مدیریت و برنامه‌ریزی استان‌ها به بیان دیدگاه‌ها و برنامه‌های اقتصادی و توسعه‌ای، با رویکرد جهش تولید با مشارکت مردم پرداختند.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

توسعه سواحل مکران متناسب با ظرفیت این منطقه نیست