مجرب‌ترین دعاها برای گرفتن طلب فوری از بدهکار


مجرب‌ترین دعاها برای گرفتن طلب فوری از بدهکار
اگر طلبی دارید که شخص مورد نظر آن را به شما پس نمی‌دهد و از دادن طلبش به شما امتناع می‌کند و یا توان مالی پرداخت این طلب را به شما ندارد؛ می‌توانید از دعا گرفتن طلب فوری کمک بگیرید که در این مطلب به آن می‌پردازیم.
آنچه در این مطلب خواهید خواند... عدم نمایش
دعای گرفتن طلب فوری

در این بخش از سایت ستاره، قصد داریم دعای گرفتن پول و طلب از بدهکار را به شما ارائه دهیم. این دعاها در قالب آیات و احادیثی هستند که توسط برزگان و امامان نقل شده و بسیار کارسازند.

بنابراین اگر مقداری پول به یک شخص قرض داده‌اید و حالا آن شخص نمی‌خواهد طلبش را به شما پس بدهد و یا توان مالی پرداخت آن را ندارد؛ به این دعاهای گرفتن طلب فوری متوسل شوید.

دعای گرفتن طلب فوری

دعا طلب فوریدعای گرفتن طلب فوری

دعاهای ذکر شده در این مطلب از دعاهای قوی و مجرب برای گرفتن پول و طلب از شخص بدهکار می‌باشد . اگر پولی به شخص قرض داده‌اید و نمی توانید آن پول و طلب را از او پس بگیرید؛ این دعاها را بخوانید.

دعای قبل از رفتن به سمت بدهکار

در ابتدا قبل از اینکه به طرف شخص بدهکار بروید؛ این دعا را بخوانید:

۱۷بار صلوات و ۲۷بار دعای:

(وَلَمَّا دَخَلُوا مِنْ حَیْثُ أَمَرَهُمْ أَبُوهُمْ مَا کَانَ یُغْنِی عَنْهُمْ مِنَ اللَّهِ مِنْ شَیْءٍ إِلَّا حَاجَةً فِی نَفْسِ یَعْقُوبَ قَضَاهَاۚ وَإِنَّهُ لَذُو عِلْمٍ لِمَا عَلَّمْنَاهُ وَلکِنَّ أَکْثَرَ النَّاسِ لَا یَعْلَمُونَ).

در این دعا هروقت به کلمه (قضاها) رسیدین این کلمه را ۷بار تکرار کرده سپس ادامه آیه را بخونید.

یعنی آیه ۷بار و کلمه (قضاها) را هم ۷بار بخونین.

بازهم ۷ بار صلوات بفرستید و بعد با توکل به خدا به سمت بدهکار بروید.

دعایی بسیار مجرب جهت گرفتن طلب از بدهکاران

به نقل از مرحوم طبرسی رحمه الله ،حسین بن خالد می گوید: من از مردم۳۰۰۰۰۰درهم طلبکاربودم و عده ای نیز ۴۰۰۰۰۰ درهم از من طلب داشتند بدهکاران پولهایم را نمی دادند و طلبکاران نیز بر گرفتن پولهایشان اصرار داشتند

تا آنکه در موسم حج مخفیانه به حج رفتم تا به خدمت امام رضا علیه السلام عرض حاجت کنم در حج نتوانستم خود را به امام برسانم اما از طریق نامه ای احوالات خویش را بیان کردم

حضرتش در حاشیه نامه نوشتند بعد از هر نماز واجب این دعا را سه مرتبه بخوان :

(اللهُمَّ اِنّی اَسْئَلُکَ یا لا اِلهَ اِلّا اَنْتَ بِحَقِّ لا اِلهَ اِلّا اَنْتَ اَن تَرحَمَنی بِلا اِلهَ اِلّا اَنْتَ اللهُمَّ اِنّی اَسْئَلُکَ یا لا اِلهَ اِلّا اَنْتَ بِحَقِّ لا اِلهَ اِلّا اَنْتَ اَن تَرضِیَ عَنّی بِلا اِلهَ اِلّا اَنْتَ اللهُمَّ اِنّی اَسْئَلُکَ یا لا اِلهَ اِلّا اَنْتَ بِحَقِّ لا اِلهَ اِلّا اَنْتَ اَن تَغفِرَلی بِلا اِلهَ اِلّا اَنْتَ).

🍂🌷🍃🍂🌷🍃🍂🌷🍃🌷🍂

بدرستیکه حاجت تو برآورده خواهد شد حسین بن خالد می گوید:من بر این دعا مداومت کردم به خدا قسم که چهار ماه نگذشته بود که پولهایی که در دست مردم داشتم. گرفتم و قرض های خود را نیز اداء کرده و ۱۰۰۰۰۰ درهم نیز به دست آوردم . این دعا نیز به تجربه ثابت شده است.

دعای سریع الاجابه فوری برای گرفتن طلب و حاجت

همانطور که گفتیم ادعیه بسیاری از معصومین به عنوان دعای سریع الاجابه معرفی شده است. انشالله که با خواندن و ایمان قلبی به آنها به زودی حاجت شما مستجاب می شود.

این دعای سریع الاجه منسوب به حضرت محمد (ص) است. این دعا به نقل از امام جعفر صادق در کتاب مهج الدعوات آمده است، و سید بن طاووس آن را به پیامبر اکرم (ص) نسبت داده است. سفارش شده است برای رسیدن به حاجت این نماز را ۴۰ مرتبه پس از نماز صبح بخوانید تا به خواست خدا مستجاب گردد:

بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ

بنام خداى بخشاینده مهربان

اَلْحَمُدللَّهِ رَبِّ الْعالَمینَ

ستایش خاص خدا پروردگار جهانیان است

حَسْبُنَا اللَّهُ وَ نِعْمَ الْوَکیلُ

بس است ما را خدا و نیکو وکیلى است

تَبارَکَ اللَّهُ اَحْسَنُ الْخالِقینَ

تبریک باد بر خداوند که بهترین خلق کننده‌است

وَلا حَوْلَ وَلاقُوَّهَ اِلاَّ بِاللَّهِ الْعَلِىِّ الْعَظیمِ

🍂🌷🍃🍂🌷🍃🍂🌷🍃🌷🍂

یکی دیگر از دعاها برای رسیدن به حاجت مانند گرفتن طلب، دعای توسل است. دعای توسل برای همه شیعیان دعایی شناخته شده است. این دعا را محمدبن بابویه به نقل از ائمه اطهار آورده است و در مجرب بودن آن گفته شده است که خواندنش هر جاجتی را به زودی برآورده می‌کند.

دعای گرفتن طلب فوری از قرآن

این دعا شامل پنج آیه از قرآن کریم است که حاوی عبارت «اَللَّهُ لا اِلهَ إلاَّ هُوَ» هستند. این آیات از سوره‌های مبارکه بقره، آل عمران، طه، نساء و تغابن آمده است. در روایت است که روزانه ۱۱ مرتبه جاری کردن نام اعظم خدا بر لب موجب گرفتن حاجت می‌شود.

آیات ۲۵۵ تا ۲۵۷ سوره بقره (آیه الکرسی)
آیات ۲ و ۳ سوره آل عمران:
اَللَّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ‏. نَزَّلَ عَلَیْکَ الْکِتَابَ بِالْحَقِّ مُصَدِّقاً لِمَا بَیْنَ یَدَیْهِ وَ أَنْزَلَ التَّوْرَاةَ وَ الْإِنْجِیلَ‏. مِنْ قَبْلُ هُدًى لِلنَّاسِ وَ أَنْزَلَ الْفُرْقَانَ.

آیه ۸۷ سوره نساء:
اَللَّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ لَیَجْمَعَنَّکُمْ إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَةِ لاَ رَیْبَ فِیهِ وَ مَنْ أَصْدَقُ مِنَ اللَّهِ حَدِیثاً.

آیه ۸ سوره طه:

اَللَّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ لَهُ الْأَسْمَاءُ الْحُسْنَى.

آیه ۱۳ سوره تغابن:
اَللَّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ وَ عَلَى اللَّهِ فَلْیَتَوَکَّلِ الْمُؤْمِنُونَ.

🍂🌷🍃🍂🌷🍃🍂🌷🍃🌷🍂

دعای سریع الاجابه از امام علی (ع) برای گرفتن طلب و حاجت

مردی برای برآورده شدن هرچه سریعتر دعایش به نزد امام علی رفت و از وی خواست تا برای او دعایی بخواند، و این دعایی بود که ایشان توصیه کردند:

اَللّهُمَّ اِنّی اَسْئَلُکَ بِاِسْمِکَ الْعَظیمِ الْأَعْظَمِ الْأجَلِّ الْأَکْرَمِ الْمَخْزُونِ الْمَکْنُونِ النُّورِ الْحَقِّ الْبُرْهانِ الْمُبینِ الَّذی هُوَ نُورٌ مَعَ نُورٍ وَ نُورٌ فی نُورٍ وَ نُورٌ عَلی کُلِّ نُورٍ وَ نُورٌ فَوْقَ کُلِّ نُورٍ وَ نُورٌ تُضیی ءُ بِهِ کُلُّ ظُلْمَهٍ وَ یُکْسَرُ بِهِ کُلُّ شِدَّهٍ وَ کُلُّ شَیْطانٍ مَریدٍ وَ کُلُّ جَبّارٍعَنیدٍ لاتَقَرُّبِهِ اَرْضٌ وَ لایَقُومُ بِهِ سَماءٌ وَیَاْمَنُ بِهِ کُلُّ خائِفٍ وَیَبْطُلُ بِهِ سِحْرُ کُلِّ ساحِرٍ وَبَغْیُ کُلِّ باغ وَحَسَدُ کُلُّ حاسِدٍ وَیَتَصَدَّعُ لِعَظَمَتِهِ الْبَرُّوَ الْبَحْرُ وَیَسْتَقِلُّ بِهِ الْفُلْکُ وَ حَتّی حینَ یَتَکَلَّمُ بِهِ الْمَلَکُ فَلایَکُونُ لِلْمَوْجِ عَلَیْهِ سَبیلٌ وَ هُوَ اسْمُکَ الْأَعْظَمُ الْأَعْظَمُ الْأَجَلُّ الْأَجَلُّ النُّورُ الْأَکْبَرُ الَّذی سَمَّیْتَ بِهِ نَفْسَکَ وَاسْتَوَیْتَ بِهِ عَلی عَرْشِکَ وَاَتَوَجَّهُ اِلَیْکَ بِمُحَمَّدٍ وَ اَهْلِ بَیْتِهِ وَ اَسْئَلُکَ بِکَ وبِهِمْ اَنْ تُصَلَّیَ عَلی مُحَمَّدٍ وَالِ مُحَمَّدٍ وَ اَنْ تَفْعَلَ بی کَذا وَکَذا.

🍂🌷🍃🍂🌷🍃🍂🌷🍃🌷🍂

دعای سریع الاجابه برای فرج در کارها و گرفتن طلب فوری (در شب جمعه)

در کتاب بلدالامین به نقل از شیخ کفعمی آمده است که امام علی (ع) خواندن این دعا را برای رفع فوری مشکلات و برآورده شدن حاجت به شخص غم دیده و گرفتار توصیه کرده‌اند:

یا عِمادَ مَنْ لا عِمادَ لَهُ وَ یا ذُخْرَ مَنْ لا ذُخْرَ لَهُ وَ یا سَنَدَ مَنْ لا سَنَدَ لَهُ و یا حِرْزَ مَنْ لا حِرْزَ لَهُ وَیا غِیاثَ مَنْ لا غِیاثَ لَهُ وَیا کَنْزَ مَنْ لا کَنْزَ لَهُ وَیا عِزَّ مَنْ لا عِزَّ لَهُ یا کَریمَ الْعَفْوِ یا حَسَنَ التَّجاوُزِ یا عَوْنَ الضُّعَفاَّءِ یا کَنْزَ الْفُقَراَّءِ یا عَظیمَ الرِّجاَّءِ یا مُنْقِذَ الْغَرْقی یا مُنْجِیَ الْهَلْکی یا مُحْسِنُ یا مُجْمِلُ یا مُنْعِمُ یا مُفْضِلُ اَنْتَ الَّذی سَجَدَ لَکَ سَوادُ اللّیْلِ وَنُورُ النَّهارِ وَضَوْءُ الْقَمَرِ وَشُعاعُ الشَّمْسِ وَحَفیفُ الشَّجَرِ وَدَوِیُّ الْماَّءِ یا اَللّهُ یا اَللّهُ یا اَللّهُ لا اِلهَ إ لاّ اَنْتَ وَحْدَکَ لا شَریکَ لَکَ یا رَبّاهُ یا اَللّهُ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَافْعَلْ بِنا ما اَنْتَ اَهْلُهُ.

🍂🌷🍃🍂🌷🍃🍂🌷🍃🌷🍂

دعا برای گرفتن طلب فوریدعای گرفتن طلب و برگرداندن پول:

دعای گرفتن طلب و برگرداندن پول

برای انجام این دعا، باید بعد از هر نماز واجب این دعا را سه بار بخونید و در پایان ۱۰ صلوات بفرستید.

اللهُمَّ اِنّی اَسْئَلُکَ یا لا اِلهَ اِلّا اَنْتَ بِحَقِّ لا اِلهَ اِلّا اَنْتَ اَن تَرحَمَنی بِلا اِلهَ اِلّا اَنْتَ اللهُمَّ اِنّی اَسْئَلُکَ یا لا اِلهَ اِلّا اَنْتَ بِحَقِّ لا اِلهَ اِلّا اَنْتَ اَن تَرضِیَ عَنّی بِلا اِلهَ اِلّا اَنْتَ اللهُمَّ اِنّی اَسْئَلُکَ یا لا اِلهَ اِلّا اَنْتَ بِحَقِّ لا اِلهَ اِلّا اَنْتَ اَن تَغفِرَلی بِلا اِلهَ اِلّا اَنْتَ

🍂🌷🍃🍂🌷🍃🍂🌷🍃🌷🍂

کسانی که با مداومت کردن با این دعا به نتیجه رسیدند در کمتر از ۳ و یا چهار ماه بوده است. خواهشا به خواندن این دعا مداومت کنید و ادامه دهید.

ذکات این عمل این است که در جمعه آخر هر ماه یه بسته خرما بیرون خیرات کنید و شکم هفت نفر را سیر کنید؛ حتی شده با یه نصفه نان و سبزی.

دعا برای دریافت پول و بدهی فوری

سوره جن را ۳بار بخوانید و سوره شمس را ۳بار و سوره فتح را ۳بار و آیت الکرسی را ۳ بار و آخر سوره حشر را ۳ بار بخوانید.

و بعد از قرایت آیه باید بگویید:

توکلو یا خدام هذا الأیه و دلونی وخذونی علی مکان الخبیه او کان دفینه او کنز والله انزل کتاب الحق رب العرش العظیم والله کن فیکون وبارک الله فیکم وعلیکم

🍂🌷🍃🍂🌷🍃🍂🌷🍃🌷🍂

سپس به ذهن خودتان نگاهی کتید رجوع کنید و بهتر هست چشمانتان را بببنیدید و خود را سعی کنید به خواب ببرید »

دعای برگشت مال دزدیده شده

این دعای برگشت مال از دست رفته و دزیده شده نیز بسیار تاثیرگذار است. ابتدا دو رکعت نمازبه نیت پیدا کردن مال گم شده یا دزدیده شده به درگاه خداوند متعال بخواند و بعد از سلام با توجه قلبی و با خلوص نیت به درگاه ایزد منان ابتدا به طرف راست ، بعد به پشت سر ، بعد به طرف چپ و در اخر به روبروی خود هر بار هفتاد مرتبه بگوید : یا مُعید

و پس از آن بگوید :

رُدَ عَلَیَََّ ضالَّتی بِرَحْمَتِکَ یا اَرْحَمَ الرّاحِمین

🍂🌷🍃🍂🌷🍃🍂🌷🍃🌷🍂

دعای گرفتن حق و برگشت مال از دست رفته

اگر خداوند نعمتی را از شما گرفت به جای کفران نعمت این دعا را بخوانید:

«عَسی‏ رَبُّنا أَنْ یُبْدِلَنا خَیْراً مِنْها إِنَّا إِلی‏ رَبِّنا راغِبُونَ»

«امیدواریم پروردگارمان (ما را ببخشد و) بهتر از آن به جای آن به ما بدهد، چرا که ما به او علاقه مندیم»(آیه ۳۲ سوره قلم)

🍂🌷🍃🍂🌷🍃🍂🌷🍃🌷🍂

دعای سریع الاجابه برای گرفتن طلب

در هر روز ۴۱ مرتبه تا ۴۱ روز بعد از نماز صبح بگوید :

و َمَنْ یُقْرِضُ اللَّهَ قَرْضًا حَسَنًا یُضاعَفْ لَهُ

🍂🌷🍃🍂🌷🍃🍂🌷🍃🌷🍂

دعا برای گرفتن طلب فوریدعای مخصوص مطالبه طلب

دعای مخصوص مطالبه طلب

بنویس این دعا رو در ساعت سعد به اذن استاد و همراه خود داشته باش هر آنچه که از دیگران طلب داری به تو باز میگردانن.

نقل است: اگر طلبی از کسی دارید و می خواهید که بزودی به طلب خود برسید دعای زیر را در ساعت سعد کتابت کرده و همراه خود داشته باشید که بخواست خدا هر آنچه که از دیگران طلب داری به تو باز میگردانند.

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهُمَّ اِنّی اَسْئَلُکَ یا لا اِلهَ اِلّا اَنْتَ بِحَقِّ لا اِلهَ اِلّا اَنْتَ اَن تَرحَمَنی بِلا اِلهَ اِلّا اَنْت َاللهُمَّ اِنّی اَسْئَلُکَ یا لا اِلهَ اِلّا اَنْتَ بِحَقِّ لا اِلهَ اِلّا اَنْتَ اَن تَرضِیَ عَنّی بِلا اِلهَ اِلّا اَنْتَ اللهُمَّ اِنّی اَسْئَلُکَ یا لا اِلهَ اِلّا اَنْتَ بِحَقِّ لا اِلهَ اِلّا اَنْتَ اَن تَغفِرَلی بِلا اِلهَ اِلّا اَنْتَ .

🍂🌷🍃🍂🌷🍃🍂🌷🍃🌷🍂

این دعا برای برنده شدن در قرعـه کشی و وام هم صدق میکند.

دعا گرفتن طلب فوری به نقل از امام کاظم (ع)

در روایتی آمده مردی به امام کاظم(ع)از بدهیش شکایت کرد.حضرت فرمود:نماز زیاد بخوان،وهرگاه از گروهی طلب داشتی که گرفتنش برای تو سخت و مشکل باشد،این دعا را بخوان:

🌷اللَّهُمَّ لَحْظَةً مِنْ لَحَظَاتِکَ تُیَسِّرُ عَلَی غُرَمَائِی بِهَا القَضَاءَ،وَتُیَسِّرُ لِی بِهَا مِنْهُمُ الإقْتِضَاءَ إنَّکَ عَلَی کُلِّ شَیءٍ قَدِیرٌ.

🍂🌷🍃🍂🌷🍃🍂🌷🍃🌷🍂

دعا برای پیدا شدن گمشده و دریافت امانت و طلب از شخصی

اگر چیزی گم کرده و یا امانتی نزد کسی گذاشته و بر نمی گرداند این دعا را ۲۰۰مرتبه بخواند آن امانت را بر می گرداند. این دعای پیدا کردن گمشده را با حضور ذهن بخوانید. اگر انسانی گرفتار شده باشد این اسم را بر کاسه چینی با مشک وزعفران بنویسد و از آن طرف بیاشامد حل می گردد.

«یا قاهرَ ذا البَطشِ الشدیدِ اَنتَ الّذی لا یُطاقُ انتقامُهُ»

🍂🌷🍃🍂🌷🍃🍂🌷🍃🌷🍂

در این مطلب مجموعه ای مهمترین دعاهای سریع الاجابه برای گرفتن طلب و حاجت را به شما ارائه کردیم. شما بهتر است این دعاها را با حضور قلبی کامل، امید به برآورده شدن دعا، تضرع و زاری به درگاه خدا، طهارت بدن، حمد و ستایش پروردگار انجام دهید تا به زودی به حاجت خود رسیده و طلب خود را از بدهکار دریافت کنید.


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته