کارت گرافیک MSI RTX 4060 Ti Gaming Slim با طراحی خاص و یک هدیه غیرمنتظره عرضه می‌شود


کارت گرافیک MSI RTX 4060 Ti Gaming Slim با طراحی خاص و یک هدیه غیرمنتظره عرضه می‌شود
بر اساس خبرهای جدید، اخیراً شرکت ام اس آی کارت گرافیک جدید MSI RTX 4060 Ti Gaming Slim Monster Hunter Edition را با طراحی خاص و به همراه یک کنترلر گیمینگ سفارشی عرضه کرده است که در ادامه این خبر شهر سخت افزار به بررسی مشخصات آن...

بر اساس خبرهای جدید، اخیراً شرکت ام اس آی کارت گرافیک جدید MSI RTX 4060 Ti Gaming Slim Monster Hunter Edition را با طراحی خاص و به همراه یک کنترلر گیمینگ سفارشی عرضه کرده است که در ادامه این خبر شهر سخت افزار به بررسی مشخصات آن می‌پردازیم.

اگر به خاطر داشته باشید در ماه ژانویه، شرکت MSI محصولات جدیدی را بر اساس سری بازی محبوب و جذاب Monster Hunter معرفی کرد. یکی از محصولات ذکر شده کارت گرافیک GeForce RTX 4060 Ti Gaming است که اکنون دارای یک طرح رنگی جدید و منحصر به فرد است. امروز، این شرکت اعلام کرده است که برای عرضه، این کارت گرافیک با کنترلر سفارشی Force GC30 Monster Hunter همراه خواهد شد.

کارت گرافیک rtx 4060 ti

این کارت گرافیک بر اساس سری Gaming Slim ساخته شده که دارای طراحی دو اسلات با سه فن Torx 5.0 (کولر Tri Frozr 3) است. کولر این کارت گرافیک از یک پایه مسی استفاده می‌کند که به حافظه ویدیویی و پردازنده گرافیکی کارت متصل می‌شود و از سه لوله حرارتی برای انتقال حرارت بهره می‌برد. افزون بر این، خنک‌کننده این کارت گرافیک از فناوری صفر دسی‌بل پشتیبانی می‌کند و وقتی دما تا حد معینی کاهش می‌یابد، فن‌ها نمی‌چرخند و در نتیجه صدایی تولید نمی‌کنند (MSI مقدار دقیق آن را مشخص نکرده است).

 کارت گرافیک msi rtx 4060

طبق گفته MSI، این کارت دارای کلاک بوست 2535 مگاهرتز است که برای این سری کارت های گرافیک انویدیا کاملاً استاندارد محسوب می‌شود. اما با MSI Center (که اکنون دارای پوسته Monster Hunter سفارشی است) می‌توانید تنظیمات اورکلاکینگ پیش‌فرض تا 2550 مگاهرتز را اعمال کنید، که نشان‌دهنده یک اورکلاک 0.6 درصدی نسبت به مقدار اولیه است. این بسته شامل کنترلر سفارشی ام اس آی و یک براکت سفارشی (نگه‌دارنده کارت گرافیک در کیس) است.

مشخصات کارت گرافیک ام اس آی

نکته جالب اینجاست که ام اس آی محصولات دیگری هم با تم بازی Monster Hunter عرضه کرده است و علاقه‌مندان می‌توانند با خرید کیس، مانیتور، مادربرد، خنک کننده AIO و دیگر لوازم جانبی مخصوص Monster Hunter یک سیستم کاملاً یکدست داشته باشند. البته بدیهی است که این کار اجباری نیست و این کارت گرافیک در هر سیستمی قابل استفاده است.

MSI-GeForce-RTX-4060-Ti-8GB-GAMING-SLIM-Monster-Hunter-Edition8.jpg

در همین رابطه بخوانید:

-
-
-

نظر شما در مورد کارت گرافیک MSI RTX 4060 Ti Gaming Slim Monster Hunter Edition چیست؟ آیا طراحی این کارت گرافیک را می‌پسندید یا خیر؟


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته