اقبال مخاطبان از کتاب‌های جبهه مقاومت


اقبال مخاطبان از کتاب‌های جبهه مقاومت
مسئول غرفه انتشارات خط مقدم گفت: کتاب‌های ادبیات مقاومت با اقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شده است. کتاب «حاج قاسم که میشناسم» که روایت رفاقت ۴۰ ساله نویسنده با حاج قاسم است تاکنون به چاپ صد و پنجاهم رسیده است.
اقبال مخاطبان از کتاب‌های جبهه مقاومت

حسین قادری روز شنبه در گفت وگو با ایران اکونومیست اظهار داشت: انتشارات خط مقدم از سال ۱۳۹۸ با شعار «روایتگر لحظه های ناب مقاومت» فعالیت خود را با چاپ ۱۰ اثر از شهدای روحانی آغاز کرد و بعد از آن به چاپ خاطرات همسران مدافعان حرم، مجموع کتاب های روای و مجموعه فرماندهان جبهه مقاومت پرداخت.

مسئول غرفه انتشارات خط مقدم ادامه داد: تاکنون سه مجموعه شعر برای شهدای مدافع حرم از سوی این انتشارات به چاپ رسیده، ما تنها انتشارات در زمینه چاپ کتاب های شعر در رابطه با شهدای مدافع حرم هستیم.

وی افزود: مجموعه پنج جلدی «نورا، صبح واقعه» در مورد شهید محسن حججی، «پروانه سوم» درباره شهید علیرضا توسلی، «نامه ای به جنوب» با موضوع فلسطین که روایت زندگی سمبر قنطار و «صنوبر» در مورد شهید اسماعیل حیدری که برای رده سنی نوجوان همراه با تصویر سازی است، از دیگر آثار منتشر شده توسط این انتشارات است.

قادری تصریح کرد: مصاحبه ها، تحقیق و نگارش کتاب ها توسط تیم انتشارات خط مقدم انجام می شود.

وی «خبرنگار غیر اعزامی»، «میاندار»، «بلوک یاس» از خاطرات همسران شهدا، «دلبافته»، سه رمان به نام «کنعان» که براساس زندگی مدافع حرم سید علی زنجانی است، «پرتگاه پشت پاشنه» براساس زندگی شهید مدافع حرم عبدال بصیر جعفری و «رختشو» از تازه های نشر این انتشارات است که امسال در سی و پنجمین نمایشگاه کتاب به مخاطبان عرضه می شود.

اقبال مخاطبان از کتاب های جبهه مقاومت

مسئول غرفه انتشارات خط مقدم در پاسخ به این پرسش که تا چه حد توانسته اند جبهه مقامت را به مردم معرفی کنند، گفت: زمانی که ما فعالیت خود را آغاز کردیم مردم زیاد با جبهه مقاومت آشنا نبودند با اینکه سه سال از آغاز فعالیت ما می گذرد همچنان در ابتدای راه قرار داریم.

قادری افزود: کتاب های ما با اقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شده است. کتاب «حاج قاسم که میشناسم» که روایت رفاقت ۴۰ ساله نویسنده با حاج قاسم است تاکنون به چاپ صد و پنجاهم رسیده است.

وی ادامه داد: کتاب «نامزد گلوله ها» به قلم مرتضی سرهنگی بعد از گذشت یکسال به چاپ چهلم رسیده و این نشان می دهد مخاطب تشنه دانستن است و ما باید بیشتر تلاش کنیم. انشاالله با راه اندازی دفتر کودک و نوجوان و رمان بتوانیم نیاز مخاطبان را برطرف کنیم.


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته